Turkcell Müşteri Hizmetleri'ne Gelen Bir Mail

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Sikayet Mesaji;

Iyi calismalar,

Ben 0533 860 XX XX nolu aboneniz Kazim AXXXX XXXXX oncelikle
hizmetlerinizden dolayi size tesekkur etmek isterim, ozellikle
Girnedeki Escape isimli plaja koydugunuz ziplangac cok guzel bir
hizmet. Fakat gectigimiz hafta sonu arkadaslarimla beraber gittigim
Escape
isimli
plajda ziplangaca binebilmek icin cok uzun siralar bekledik. fark ettim
ki hep diger operatorun aboneleri zipliyor. Bu konu ile ilgili bir
calisma
yaparsaniz cok memnun olurum. Saygilarimla, Kazim AXXXX xxxxx

*****

Turkcell Musteri hizmetleri''''nin cevap;

Sayin Kazim AXXXX XXXXX,
Oncelikle hizmetlerimize gostermis oldugunuz ilgiden dolayi tesekkur
ederiz.

Girnedeki Escape Beach''''e konulmus bulunan TRANBOLIN promasyon amacli
bir uygulamadir. Bu TRANBOLIN dolayisiyla Escape Beachin malidir. Biz
Turkcell olarak kimin ziplayacagina karisamamaktayiz. Dolayisiyla
sizinde
diger musteriler gibi siranizi beklemeniz gerekmektedir.

Saygilarimizla,
Musteri hizmetleri
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Yalandır be, yoksa doğru mu? Hadi be:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
YalcinC' Alıntı:
herif zıplangaç demiş yaa , süper aferim bu adama :cherry:

Adam girnede ama normaldir bazı kelimeleri çok ilginç oluyor zaten mesela otobüs = kombos veya ne biliyim ''geziyorum'' yerine ''kendi kendimi gezdiriyom'' felan ''napıyorsun'' yerine ''napan'' gibi bi dolu farklı kelime ve cümleleri var.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Kıbrıs halkı TÜRKLERİDEN nefret eder ama TÜRKLERİN verdiği hizmetlerden de sonuna kadar yararlanmak ister! Tramboline Ziplangaç diyecek kadarda Türkçe yoksunudurlar.

Kıbrısta 4 sene bulundum ve size onların dilinden birkaç örnek sunayım:

Nasılsın iyi misin?

Kıbrıs versiyonu : Naban be gardaş iyisin ama

Ne yapıyorsun burada?

Kıbrıs versiyonu : Napan be buraşta

Eğleniyor musun?

Kıbrıs versiyonu : Eğlendirin be gendi gendini

İngilizlerin "Are you okey" cümlesinin Kıbrıs versiyonu

Taaamsın be gardaş? (Ben bu sorunun cevabını 2 sene sonra keşvettim :p) ...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst