Türk Yapımı Yat, Motosikletiyle Satılıyor

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Harika bende benzer bir kayık bakyordum zate isabet oldu...bu hafta sonu arkadaşlarla balığa çıkacağız da:cherry::sunny:

garaj bayağı sıkışık olacak motosikleti alamayacağım onun için ..isteyen alabilir:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Nasil yani? :silent::silent:
Kimseye haber vermedenmi yapiyoruz böyle yatlari???

Hem ben böyle büyük seylere binmem..
icinde kayboluyor insan..
Türkiyeye gidip gelirken italya yunanistan arasi büyük gemilere binmistim..
Hep kayboluyordum..:mrgreen:
Okadar cok deck (kat) varki..

Remzi sen yatı alda elbet forumdan gönüllü rehberlik edecek bir arkadaş çıkar:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Ben seneye çift katlı Yat_ak alacağım ... :)
beğendiğim modeller var... :mrgreen:

ranza4.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:48 ----------

Bildiğim kadar 3 tarafı denizlerle çevrili memleketimde .
Denizcilik sektörü zayıf ; İnşallah tasarımları yerli olan lüks yatlarda yapılabilir memleketimde...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Zaten Türkiye , özel yapım tekne imalatında dünyanın her zaman tercih ettiği üreticilerin bulunduğu bir ülke. başlıkta belirtilen tekne şahane ötesi. ancak beni aşar.
.
geçen senelerde illaki bir teknem olmalı , herşeyim tamam bir bu eksik diye bir fikre kapılıp , az kaldı bir tane alıyordum , ammaaaa kullanabilmek için kaptanlık pröveside olmazsa olmaz. sırf sınav sorularını görünce tekne olayından direkt vazgeçtim. ilerde alırsam zodiac bot alırım.yazın denizde , kışında evde jakuzi niyetine kullanırım.. :) :)


 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Remzi sen yatı alda elbet forumdan gönüllü rehberlik edecek bir arkadaş çıkar:p

Onlarda cok para ister be Elint..
Ben bu tekneyi alinca sifiri tüketmis olucam..
Tüketmeyi birak birde birsürü borca giricem..
Sülalemi satsam ödiyemem artik o borcu.. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst