Zaten Türkiye , özel yapım tekne imalatında dünyanın her zaman tercih ettiği üreticilerin bulunduğu bir ülke. başlıkta belirtilen tekne şahane ötesi. ancak beni aşar.
.
geçen senelerde illaki bir teknem olmalı , herşeyim tamam bir bu eksik diye bir fikre kapılıp , az kaldı bir tane alıyordum , ammaaaa kullanabilmek için kaptanlık pröveside olmazsa olmaz. sırf sınav sorularını görünce tekne olayından direkt vazgeçtim. ilerde alırsam zodiac bot alırım.yazın denizde , kışında evde jakuzi niyetine kullanırım..
