Türk"ün zekası......

Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Aşağıda mailime gelen çoğunu okumadan sildiğim çoklu gönderimlerden bir tane var benim hoşoşuma gitti umarım sizde seversiniz.....

Bilirsiniz, bi ara genclerde cuzdana zincir takip sarkitma modasi vardi. Istiklal'de yururken, yanimdan bu model bi tip geciyodu ki adamin teki Bombayi patlatti:
-Ne o lan? Kopegin gicina mi kacti?" dedi
Ya olmaz boyle bir zeka....

**********************************************

Istiklal'in oralarda, 9-10 yaslarinda, buyuk olasilikla tinerci, iki cocukla konusuyor polis. Birisine sordu,
-Nerede oturuyorsun sen, evin nerede senin?".
Cocuk:
-"Evim filan yok, orada burada uyuyorum".
Polis oburune dondu:
- Peki sen?".
Ikinci cocuk:
-Komsuyuz!" :)

*******************************************

Az once is icabi Isparta'da bir musterimizi aradim. Telefonu acan kibar bayana ilgili kisinin mail adresini sordum.
Hanimefendi gayet kibarca
-Bizim burada internet cekmiyor"
dedi.

****************************************

Cuma aksami gecenin bir yarisi Arnavutkoy'de taksi ariyordum. Fakat etrafta bir tane bile yoktu. Arabasini park etmis yemek yiyen bir taksi soforu gordum.
Adama yaklasip,
-"Abi musait misin?"
dedim.
O da,
- Ehliyetin var mi?" diye sordu.
Taksim'e kadar taksiyi ben kullandim,o pasa pasa yemegini yedi.Bunu hangi ülkede yasayabilirsin.

******************************************************


Bir arkadas anlatti. Gecenlerde Taksim'de yururken Sikisinca McDonalds'in tuvaletine girmis. Tuvaletten sonra elini kolunu sallaya sallaya restorandan cikarken elemanlardan biri arkasyndan seslenmis:
-Bir gun yemege de bekleriz..."

***************************************************

Izmirliler bilir, toplu tasimada Kentkart uygulamasi vardir. Karta para yuklersiniz, otobuslerde manyetik okuyucuya tutarsiniz ve okuyucu okuduguna dairsinyal sesi verir. Kentkart uygulamasinin ilk yili idi. Yasli ama cok tonton bir teyze elinde Kentkartla otobuse bindi. Nedense karti soforun suratina dogru tuttu(Herhalde paso gibi gosterilecek zannetti). Sofor iki-uc saniyelik saskinlik periyodunu atlattiktan sonra,
- "Biiiiip!"
dedi. Teyze bi sey olmamis gibi gecip soforun arkasina oturdu. Otobusteki herkes kahkahalarla gulerken bense soforun zekasina hayran olmustum.

*****************************************************


Bir gun yolda giderken kaset satan bir dukkanin caminda aynen soyle bir yazi gormustum:
"Arabalar icin cistakli muzik gelmistir."
Boylesine asiri guzelliklerle dolu bir ulkeyi ve insanlari sevmemek mümkün mü?
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
BBRR' Alıntı:
Bilirsiniz, bi ara genclerde cuzdana zincir takip sarkitma modasi vardi. Istiklal'de yururken, yanimdan bu model bi tip geciyodu ki adamin teki Bombayi patlatti:
-Ne o lan? Kopegin gicina mi kacti?" dedi
Ya olmaz boyle bir zeka....

Bu çok sağlamdı :).

Istiklal'in oralarda, 9-10 yaslarinda, buyuk olasilikla tinerci, iki cocukla konusuyor polis. Birisine sordu,
-Nerede oturuyorsun sen, evin nerede senin?".
Cocuk:
-"Evim filan yok, orada burada uyuyorum".
Polis oburune dondu:
- Peki sen?".
Ikinci cocuk:
-Komsuyuz!" :)

Güler misin? Ağlar mısın? Bilemedim.

Az once is icabi Isparta'da bir musterimizi aradim. Telefonu acan kibar bayana ilgili kisinin mail adresini sordum.
Hanimefendi gayet kibarca
-Bizim burada internet cekmiyor"
dedi.

Bunu bizim acentelerden söyleyen olmadı :) acaba başka bir bölgeden mi geldi bu genelde bizde olur. Ama mantık çerçevesinden bakacak olursan belki wireless kullanıyor olabilirler :p ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öğlen vakti yemek üstü cok ii geldi ellerine sağlık...:mrgreen: :queen:
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
40
söylenecek tek kelime süpeerrrr:mrgreen:
özelliklede izmirde ki kentkart uygulaması :)))))
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
21
herkez bana bakıyor işyerinde çünkü hala ekü ehü diye gülüyorum
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
türküm doğruyum çalışkanım ........... ::koop:: hepsi birbirinden güzel süpperrrr :p
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
barış,süpersin allahda seni güldürsün...şu işten başımızı kaşıyamadığımız sırada iyi geldi vallahi,teşekkürler..
sevgi ve saygılarımla..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi koptum ya süper olmuş :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bizim modlarımız kesinlikle bir numara yaww :rendeer: hangi sitede var bee :cat: köpek mi kaçtı haa :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
101
mükemmeler ya..Bende otobos şöförünü beğendeim.. BEEP..!!

Bizim burada yapsan demekki şöförler o akbil seslerini kimbilir naıl çıkarırlar.. :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ya yok böle bir şey hepside birbirinden güzel ama favorim şöförün biiip:queen: :queen: lemesiydi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst