- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar merhaba yaklasık bir iki sene once tt arenaya motosikletim ile gittigimde bi motosikletli arkadas gormustum ve bizi direkt stadın otoparkına sokmustu ve giriş özellikle çıkış çok kolay olmuştu. tekrardan maça gitmeyi dusunuyorum fakat o bir tesaduf muydu yoksa motosikletleri otoparka alıyorlar mı bileniniz varsa yazabilir mi