Türk telekon Arenaya Motosikletle Giriş

Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
57
Arkadaslar merhaba yaklasık bir iki sene once tt arenaya motosikletim ile gittigimde bi motosikletli arkadas gormustum ve bizi direkt stadın otoparkına sokmustu ve giriş özellikle çıkış çok kolay olmuştu. tekrardan maça gitmeyi dusunuyorum fakat o bir tesaduf muydu yoksa motosikletleri otoparka alıyorlar mı bileniniz varsa yazabilir mi
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Takım iyi oynamaya başladı herkes maça gitmek istiyor.İki gün önce benim ufaklık ben işteyken aradı (8 yaşını bitirdi ona sorsan 9 :)) Baba haftaya fener maçına gidelim diye.O bile takımın iyi oynadığını anlamış gözünede feneri kestirmiş. :) :)
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
Valla ben metroyla gideceğim yarın kısmetse. Bilet bulan şanslılardanım anlaycağınız. :queen:
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
bende de kombine var bu sezon normalde motoru seyrantepede caddeye bırakıyordum ama işin sırrını bilen varsa ve anlatırsa tadından yenmez..
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Motosiklet ile giriş yapılıyor diyorum adamlar hala çözüm arıyor, yalanmı söylüyoruz size müslümanlar.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Bizzat Sivas maçında motosikletle çok rahat giriş çıkış yaptım sıkıntı yok arkadaş doğru söylüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst