Türk eL yapımı Full custom Chopper

Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
239
bu el yapımımı eğer el yapımıysa devşeti vahşet :) süperrrrr ama far daha farklı bi şekil olabilirdi kendi fikrim .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mukemmel bır calısma
 
Katılım
30 Mar 2009
Mesajlar
85
çok orijinal bişey ...yarasa figürü gördüğüm kadarıyla, tam batman 'lik :queen:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Motorun temasını anlayamadım. Boyasız hali yarasa kanadını andırırken , sürüngen derisi gibi duran boya kafamı karıştırdı , ayrıca Egzostun durumu gözüme battıı , keşke daha uygun bir egzost tasarımı kullanılsaydı ya da egzost manifolda kadar uygun bir boya ile boyanabilirdi., elciklerin üstündeki sinyallerde harley davidson modellerinden esinlenmiş gibi ,jantlarda boyanabilirmiş aslında, sele dehşet güzel olmuş.genelinde bakıldığında güzel ve başarılı bir çalışma olmuş. yapanın emeğine ve ellerine sağlık.yapılan işlemlerin toplam maliyeti nedir acaba ?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
Motorun temasını anlayamadım. Boyasız hali yarasa kanadını andırırken , sürüngen derisi gibi duran boya kafamı karıştırdı , ayrıca Egzostun durumu gözüme battıı , keşke daha uygun bir egzost tasarımı kullanılsaydı ya da egzost manifolda kadar uygun bir boya ile boyanabilirdi., elciklerin üstündeki sinyallerde harley davidson modellerinden esinlenmiş gibi ,jantlarda boyanabilirmiş aslında, sele dehşet güzel olmuş.genelinde bakıldığında güzel ve başarılı bir çalışma olmuş. yapanın emeğine ve ellerine sağlık.yapılan işlemlerin toplam maliyeti nedir acaba ?

Egzos konusunda aynı fikirdeyim..Sanırım değişecek. Temaya gelince Sürüngensimsi Ejderha tipi bişi.. Motorun yapısına ancak bu tema giderdi..jantlar da sanırım değişecek ustanın dediğine göre ...MAliyet= tam bilinmiyor... Lakin Airbrush 1000 tl 'yi buldu
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
o lastikler motorun geçmiş tarihini anlatıyor bir an önce değiştirilmesi gerek
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sanki amerkanın hurdalıklarından artakalnlarla toplanmış bişeylere benziyor. tek güzel yeri selesi. o da çok konforsuz duruyor.

ya tam yapılıp piyasaya çıkmalıydı ya da hiç piyasa yapmamalıydı....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emek verildigi belli tabii herkesin zevki baska tarzim degil bana göre biraz daha estetik olabilirdi ve baska renklerde olabilirdi ve hiç uymayanlarda aynalar, far ve eksoz.

Ama yinede yapan kisiyi alkisliyorum emegiyle verdigi zaman ve usanmadan çalistigi için kendisini kutlarim.:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Egsoz dışında çok iyi. Ben beğendim. Çok emek harcanmış. Hayırlı olsun. Nicelerini yapmak nasip olur inşallah.
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
19
İyi emek güzel çalışma.. Şurası şöyle, burası böyle falan demek yersiz. Eldeki imkanlarla yapılan güzel bir çalışma tebrikler
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
eminim sınırlı kaynaklarla yapılan bi çalışma bu. para problemi olmasa bu motoru bu noktaya getiren kişi zaten maximum hale de getirir. motorun varsa eksikleri zamanla tamamlanacaktır. ben bu haliyle de beğendim düşünen,uğraşan ve yapanların ellerine sağlık.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
eminim sınırlı kaynaklarla yapılan bi çalışma bu. para problemi olmasa bu motoru bu noktaya getiren kişi zaten maximum hale de getirir. motorun varsa eksikleri zamanla tamamlanacaktır. ben bu haliyle de beğendim düşünen,uğraşan ve yapanların ellerine sağlık.

Eyvallah kardeşim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst