Tünek Tepe

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Akşama kadar evde otur otur canım sıkıldı. Bir de yardan uzaktayız. Bunalmışım şöyle güzel manzaralı bir yere gideğimde efkar dağıtayım dedim.
Onca sene Antalyalıyım şu Tünek Tepe çıkmak nasip olmamıştı. Dedim bu seferde oraya gideğim. Hem Antalyayı yukardan ciğerlerime çekerim hem de güzel bie efkar dağıtırım dedim.
Erzakları topladım yola koyuldum akşam üstü

İşte bu tepeye tırmanacağız

PICT0014.jpg


Antalyadan Kemere giderken son ışıklardan sağa dönüp köprüyü geçtikten sonra 200 metre ilerleyince sola giriyoruz ve tepe yolundayız...

Çok güzel bir yol

PICT0013.jpg


Sıfırdan 450 metre yukarı çıkıyoruz bu yoldan işte güzel tarafı burda yatıyor aşağıda batırdığımız güneş yukarlara doğru yeniden doğduğunu görüyoruz

PICT0012.jpg


Zirveye yaklaştıkça basınç düşüyor kulaklarıma etkisi hissediyorum... Hava sanki daha temizleşiyor ve zirvedeğim

İşte zirve fotoğrafı

PICT0010.jpg


Bugünde ay güzel gözüküyor

PICT0011.jpg


Güneş batınca sıcak hava soğuyor ve yukarlara doğru bulut olarak yükselmeye başlıyor

PICT0009.jpg


Etraf iyice sis olmaya başlıyor artık Antalyayı göremiyorum

PICT0007.jpg


sislerin arasından ay son kez gülümsüyor

PICT0008.jpg


Artık uzun bir süre sislerin içinde tek başıma kalıyor huşu içinde dinleniyor ve kendimi dinliyorum...

Zirvede Eylem t-shirtümle fotoğrafımı çekiyorum

PICT0004.jpg


Bu arada sisler yavaş yavaş dağılıyor ve Antalya ayaklarımın altında...

adsz.jpg


Bu fotoğraftan sonra evimin yolunu tutuyorum...
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
abijim harikasın.. mükemml fotolar bunlar... özelliklede son resme ve ilk zirveye ulaştığındaki antalyanın tepeden görünüşüne bittim.. ellerine ve motoruna sağlık.. :rendeer:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
25
Valla bende manzaraya bittim. Çok güzel resimler çekmişsin ellerine sağlık :)
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Arkadaşım merhaba.

Kaç zamandır bende çıkmamıştım. Siteden duyuru yapsaydın yada haberimiz olsa hem beraber çıkardık hemde yaptığın eyleme destekçi bulurdun. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wallahi manzaralara hayran kaldım.çok güzel görünüo.özellikle en son daki foto harika::biggrinn
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kaç zamandır bende çıkmamıştım. Siteden duyuru yapsaydın yada haberimiz olsa hem beraber çıkardık hemde yaptığın eyleme destekçi bulurdun

Valla çok acele oldu çıkmam planda yoktu anlayacağın...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
218
paylaşımın için teşekkürler. manzara süper. ben de 1999 yazında araba ile çıkmıştım, harikaydı.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
Selam Orveg.
Antalya çevresinde yaptığımız gezilere katılımcılar bekleriz, Ben, Silves ve Harduro en fazla üç kişi bir araya gelebiliyoruz. Bence tekerlek sayısının artması daha hoş olur.

Saygılar
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
himmm cok güzel olmus eline saglik.... ayreten T shörtünüde pek beyendim. hepimiz böyle bi tane alip bi protesto ya cikalim bence :p

bu ara orda bi harabe otel-motel-restorant-caffe gibi bi sey vardi... halen darmadaginik mi o bina?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam Orveg.
Antalya çevresinde yaptığımız gezilere katılımcılar bekleriz, Ben, Silves ve Harduro en fazla üç kişi bir araya gelebiliyoruz. Bence tekerlek sayısının artması daha hoş olur.
Aslında hoş olue ben nezih abiyle irtibarat içindeyim sanırım yeniceye sizinle gelicem. Sadece o da değil yapacağınız geziler önce beni çağırırsanız seve seve gelirim
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
çok süper kareler bende hep o tepeye çıkmak istemişimdir gerçekten manzara hayellerimin ötesinde(özellikle günbatımını süper yakalamışsın)
paylaştığın için çok sağol
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
58
orveg' Alıntı:
Aslında hoş olue ben nezih abiyle irtibarat içindeyim sanırım yeniceye sizinle gelicem. Sadece o da değil yapacağınız geziler önce beni çağırırsanız seve seve gelirim

Tamamdır, o zaman en yakın zamanda dörtlü yaparız.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst