iNfiNite Katılım 28 Ağu 2004 Mesajlar 162 28 Ağu 2004 Konu Yazar #1 tüm forum dostlarını saygıyla selamlıyorum..... 27.08.04 tarihinde hayrola cafedeki buluşmadaydim iLe bende bundan sonra aranızdayım.....(yamaha nouvo...!!!) forumun tüm güzelliklerini bereber paylaşmak dileği ile saygılar sevgileR
tüm forum dostlarını saygıyla selamlıyorum..... 27.08.04 tarihinde hayrola cafedeki buluşmadaydim iLe bende bundan sonra aranızdayım.....(yamaha nouvo...!!!) forumun tüm güzelliklerini bereber paylaşmak dileği ile saygılar sevgileR
Erhan Admin Yönetici Katılım 14 Nis 2003 Mesajlar 7,150 Motosikleti Yamaha MT-09 Tracer 28 Ağu 2004 #2 iNfiNite, aramıza hoşgeldin. :thumleft: Hemen hornetli resmi avatar yapmıssın :santa:
hondacbr1100xx Katılım 1 Ocak 2004 Mesajlar 929 28 Ağu 2004 #4 Hoşgeldin kardeş... Sıkı bir tutkun oldugunu hemen belli ettin hoş sohbetler.. :thumleft:
iNfiNite Katılım 28 Ağu 2004 Mesajlar 162 28 Ağu 2004 Konu Yazar #5 eywallah cbr1100 açtığın topiclerle gönlümüze taht kurdun saygıLaR
Erhan Admin Yönetici Katılım 14 Nis 2003 Mesajlar 7,150 Motosikleti Yamaha MT-09 Tracer 28 Ağu 2004 #8 hornete karar kıldım hayırlısı Genişletmek için tıkla ... Hemen karar verme hornet 600 gelir belki :cat:
hornete karar kıldım hayırlısı Genişletmek için tıkla ... Hemen karar verme hornet 600 gelir belki :cat:
iNfiNite Katılım 28 Ağu 2004 Mesajlar 162 28 Ağu 2004 Konu Yazar #10 enduro diyorum artık.......tarz.....kara kıldım hornetten vaz caymak zorunda kaldım çünkü enduro daha mantığıma yatkın
enduro diyorum artık.......tarz.....kara kıldım hornetten vaz caymak zorunda kaldım çünkü enduro daha mantığıma yatkın
Rain Katılım 5 Tem 2004 Mesajlar 147 28 Ağu 2004 #12 :leftfighter1: :rightfighter1: :leftfighter2: :rightfighter3: :leftfighter3: :rightfighter5: :leftfighter5: :rightfighter6: :leftfighter6: :rightfighter7: :mtnet3 Hey Dostum biz burda yabancıları Sevmeyiz...
:leftfighter1: :rightfighter1: :leftfighter2: :rightfighter3: :leftfighter3: :rightfighter5: :leftfighter5: :rightfighter6: :leftfighter6: :rightfighter7: :mtnet3 Hey Dostum biz burda yabancıları Sevmeyiz...
Prometheus Katılım 8 Tem 2004 Mesajlar 7,735 29 Ağu 2004 #14 iNfiNite' Alıntı: ilahi rain :santa: Genişletmek için tıkla ... Sıkılmış belli