tüm motosiklet tutkunlarına merhaba....

Katılım
28 Ağu 2004
Mesajlar
162
tüm forum dostlarını saygıyla selamlıyorum.....

27.08.04 tarihinde hayrola cafedeki buluşmadaydim iLe bende bundan sonra aranızdayım.....(yamaha nouvo...!!!)

forumun tüm güzelliklerini bereber paylaşmak dileği ile saygılar sevgileR
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
iNfiNite, aramıza hoşgeldin. :thumleft:
Hemen hornetli resmi avatar yapmıssın :santa:
 
Katılım
28 Ağu 2004
Mesajlar
162
eywallah cbr1100 açtığın topiclerle gönlümüze taht kurdun saygıLaR
 
Katılım
28 Ağu 2004
Mesajlar
162
enduro diyorum artık.......tarz.....kara kıldım hornetten vaz caymak zorunda kaldım çünkü enduro daha mantığıma yatkın
 
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
:leftfighter1: :rightfighter1: :leftfighter2: :rightfighter3: :leftfighter3: :rightfighter5:
:leftfighter5: :rightfighter6: :leftfighter6: :rightfighter7:
:mtnet3 Hey Dostum biz burda yabancıları Sevmeyiz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst