- Katılım
- 18 Ara 2005
- Mesajlar
- 100
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar uzun zamandır sitenin takipçisiyim.Ancak yeni motorumu aldıktan sonra siteye ilk mesajımı yazıyorum.Yeni motorum Asya 150 T-1.Motorumdan çok memnunum.Şu anda 478 km'de.Motoru alalı 10 gün oldu.Çok memnunum.Şu ana kadar bir problem çıkarmadı.Herkese tekrar selamlar.Kazasız sürüşler...