Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Tuğper'in annesiyim,
Yanımızda olup Tuğper'in anısını bizimle beraber yaşattığınız için hepinize sonsuz teşekkürler ediyorum.
Ayrıca Yeşim ve Emre'ye de her zaman yanımızda olup bizi hiç yalnız bırakmadıkları ve motosikletleriyle her geldiklerinde oğlumun anısını gözümde tekrar canlandırarak, özel günlerde de (yaş günleri, anneler günü vs.) bana yaşama sevinci verdikleri için, ifade edemeyeceğim kadar mutlu olduğumu belirtmek istedim.
Yeşim ile Emre'ye ve hepinize ömür boyu sağlık, mutluluk ve motosiklet üzerinde kazasız belasız bir yaşam dilerim.
Hepinizi gözlerinizden öperim.
Perihan Uzel
Sağol ablacığım, teşekkür dedecek birşey yapmıyoruz, biz sizinle vakit geçirdikçe Tuğper'leymişiz gibi hissedip mutlu oluyoruz :rendeer: Allah İnanç'ı size bağışlasın, başka acı yaşatmasın..