TSV Apache RTR 150

Katılım
6 May 2015
Mesajlar
5
Afyon sandıklıdan Selam olsun herkese arkadaşlar bende 2013 model kr139 kuba motor vardı sağ olsun embesil bir minibüscünün hatalı sollama ypması sonucunda motor hurda oldu allaha şükür kask ve elbise kurtardı burnumuz dahi kanamadı günlük 100 km yolyapıyorum ybr 125 esd hoşuma gidiyor fakat şu sıralar TSV Apache RTR 150 görüntüsü gözüme takılmaya başladı bilgi verirmisiniz makina nasıl kullanışlımı yakıt durumu rahatmı titreme varmı ?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
2011'den beri kullanıyorum. Müthiş bir motor. Beni hiç üzmedi hiç üzmüyor. Titreşim motorda bariz bir şekilde var. Motor titriyor fakat bi süre sonra alışıyorsun.
Performans olarak kendi klasmanında rakibi yok diyebilirim. Çöl sağlam parçalara sahip.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst