Trw Lucas ducati baskı Balata

Katılım
1 Kas 2020
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhaba ducati Monster 696 baskı Balata zamanı geldi trw Lucas baskı Balata alacağım biraz tuzlu ama kaliteli birşey almak istiyorum sizce nasıl önerir misiniz kullanan oldu mu bu markayı
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Arkadaşlar merhaba ducati Monster 696 baskı Balata zamanı geldi trw Lucas baskı Balata alacağım biraz tuzlu ama kaliteli birşey almak istiyorum sizce nasıl önerir misiniz kullanan oldu mu bu markayı

trw lucas, otomobillerde kullanılan hem aftermarket hem de oem üreticilerden biri. güvenle kullanılıyor. fakat motosiklette durum ne olur forumda deneyen olduğunu sanmıyorum.
 
Katılım
1 Kas 2020
Mesajlar
5
Arkadaşlar desmoya girdim bugün gece motoru teslim aldıktan sonra gazlama fırsatı buldum debriyaj balatası harika oldu çok yumuşak çok değiştirdi lastikler road 4 oldu Bujileri ngk iridyum aldım aman Allahım makine çıldırıyor böyle bir tork yoktu desmodan sonra tam bir canavar ve tehlikeli işin özü debriyaj balatasını öneririm tekerinize taş değmesin
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,640
Motosikleti
Ns200 15"
Arkadaşlar desmoya girdim bugün gece motoru teslim aldıktan sonra gazlama fırsatı buldum debriyaj balatası harika oldu çok yumuşak çok değiştirdi lastikler road 4 oldu Bujileri ngk iridyum aldım aman Allahım makine çıldırıyor böyle bir tork yoktu desmodan sonra tam bir canavar ve tehlikeli işin özü debriyaj balatasını öneririm tekerinize taş değmesin
Sorması ayıptır desmo bakımınız kaç tl tuttu?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ebc ile fark nedir?
bir kaç katı ise, ebc tavsiye ederim.
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
Arkadaşlar desmoya girdim bugün gece motoru teslim aldıktan sonra gazlama fırsatı buldum debriyaj balatası harika oldu çok yumuşak çok değiştirdi lastikler road 4 oldu Bujileri ngk iridyum aldım aman Allahım makine çıldırıyor böyle bir tork yoktu desmodan sonra tam bir canavar ve tehlikeli işin özü debriyaj balatasını öneririm tekerinize taş değmesin

Benim 4-5-6 arası bazen kaçırabiliyor sanırım balata değişme zamanı geldi. 20bin km deyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst