Arkadaşlar merhaba ducati Monster 696 baskı Balata zamanı geldi trw Lucas baskı Balata alacağım biraz tuzlu ama kaliteli birşey almak istiyorum sizce nasıl önerir misiniz kullanan oldu mu bu markayı
Sorması ayıptır desmo bakımınız kaç tl tuttu?Arkadaşlar desmoya girdim bugün gece motoru teslim aldıktan sonra gazlama fırsatı buldum debriyaj balatası harika oldu çok yumuşak çok değiştirdi lastikler road 4 oldu Bujileri ngk iridyum aldım aman Allahım makine çıldırıyor böyle bir tork yoktu desmodan sonra tam bir canavar ve tehlikeli işin özü debriyaj balatasını öneririm tekerinize taş değmesin
Arkadaşlar desmoya girdim bugün gece motoru teslim aldıktan sonra gazlama fırsatı buldum debriyaj balatası harika oldu çok yumuşak çok değiştirdi lastikler road 4 oldu Bujileri ngk iridyum aldım aman Allahım makine çıldırıyor böyle bir tork yoktu desmodan sonra tam bir canavar ve tehlikeli işin özü debriyaj balatasını öneririm tekerinize taş değmesin
Benim 4-5-6 arası bazen kaçırabiliyor sanırım balata değişme zamanı geldi. 20bin km deyim.