Trump'a Van Gogh tablosu yerine altın klozet

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.chicagotribune.com/news/...-guggenheim-golden-toilet-20180125-story.html

Çok komik. Trump bir müzeden Vang Gogh'un tablosunu geçici süre beyaz sarayda sergilenmek üzere istemiş. Müze müdürü reddedip yerine geçici süre kullanılmak üzere bunu verelim demiş :)

800x-1.jpg


18 ayar saf altın klozet. Çalışıyor.

Bu arada klozet te bir sanat eseri. İtalyan artiste ait. İsmi ise "America"...

Biz de olsa nasıl olurdu acaba? Muhtemelen tablo yerine tuvalete ilgi daha yüksek olurdu gibime geliyor. Bir de sorma reddetme gibi durumlar olmazdı tabi.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Eminim sarı saçlım mavi gözlüm beyaz sarayda hüngür hüngür ağlıyordur şu anda
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Biz de olsa nasıl olurdu acaba? Muhtemelen tablo yerine tuvalete ilgi daha yüksek olurdu gibime geliyor. Bir de sorma reddetme gibi durumlar olmazdı tabi.



Klozeti alır adamı fetöcü diye hapse atar üstüne dış güclere bilgi sızdırıyor derdik
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
"klozet amerikayi temsil" ediyor. puhahaha. güzel gönderme. sevdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

ben olsam dünya şeklinde bir klozet yapıp bu klozetin üzerinde sıçan bir amerikali tasvir ederdim. "dünyanın içine sıçan amerikali" göndermesi yapardım.

hasmet, böyle bir performans sanatı sergilesem cia peşime düşer mi lan?
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
türkiyede ise;
Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay’a giden ihbarı Radikal ele geçirdi. İddiaya göre, Topkapı Sarayı Müze Müdürü Yusuf Benli, Harem Hünkâr Sofrası bölümünde bulunan 3. Selim tahtını müze içinde oturduğu lojmana taşıttı.

2011 yılından bir haber.

sonrasında Topkapı sarayından bir çok eşyanın kayıp olduğu,
mevcutların ise sağlıksız koşullarda depolandığı ortaya çıkmıştı.

neyse ki bizimkilerin sanat ile ilgileri yok.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
türkiyede ise;
Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay’a giden ihbarı Radikal ele geçirdi. İddiaya göre, Topkapı Sarayı Müze Müdürü Yusuf Benli, Harem Hünkâr Sofrası bölümünde bulunan 3. Selim tahtını müze içinde oturduğu lojmana taşıttı.

2011 yılından bir haber.

sonrasında Topkapı sarayından bir çok eşyanın kayıp olduğu,
mevcutların ise sağlıksız koşullarda depolandığı ortaya çıkmıştı.

neyse ki bizimkilerin sanat ile ilgileri yok.

üçüncü selim'in tahtını evde ne yapacaktı acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
konu akp e getirilme değil ki, Günay eski chp genel sekreteri sonraki akp milletvekili ve bakan. denk gelmiş :queen:
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Burası Karayipler'deki Necker Adası. Richard Branson'a ait.

SS-Post-Thumbs_Necker_island_12.jpg



Kendisi ilginç bir insan. Adadaki evlerinden birinde kendisine ofis yapmış. ofiste bir de tahtı var. (richard beyimiz tahtta oturan)

39fd68b708df0de2738acc3d4557a248.jpg



bunun düşünme tahtı olduğunu söylüyor. en iyi iş fikirleri şu halde otururken aklına geliyormuş. özel tasarım olan bu taht odası tamamen havadar. böylece açık havada daha çok oksijen alıyormuş. (resimdeki oğlu)

On-the-Throne-Necker-Island.jpeg



adama hak veriyorum. çünkü ben de henüz tıfıl bir öğrenciyken karşılaştığım bir sorunu tuvalette çözmüştüm. sonradan bulduğum çözümün zaten önceden bilindiği ve adına DNS dendiğini öğrenmiştim. yine de kendimi DNS'i yeniden icad eden ikinci el mucit gibi hissetmiştim.

bu süreç bana insan aklının sınırlarını düşündürdü. sanırım en iyi fikirler şu şekilde otururken geliyor aklımıza. zaman zaman evde benzer bir düzenek kurmayı planlıyorum, hayata geçirmek istediğim zaman ise ev ahalisi bana jandarmayı arayacaklarını ve beni tanımadıklarını söyleyeceklerini iletiyorlar. ayrıca komşular da evi taşlayabilirmiş. ben de sorumlu bir insan evladı olarak bu düşüncemi bir süre erteliyorum. zaten henüz bir adamız da yok.

altın ise soğuk olur, insan böyle durumlarda sıcak bir ortam istiyor.
 
Katılım
29 Eyl 2018
Mesajlar
205
Gâvur yapınca sanat oluyor tabi... Türkiye'de böyle bir durum olsa bi tuvalet yüzünden sağ sol birbirine girerdi. Allah kimseyi akılsız etmesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"klozet amerikayi temsil" ediyor. puhahaha. güzel gönderme. sevdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

ben olsam dünya şeklinde bir klozet yapıp bu klozetin üzerinde sıçan bir amerikali tasvir ederdim. "dünyanın içine sıçan amerikali" göndermesi yapardım.

hasmet, böyle bir performans sanatı sergilesem cia peşime düşer mi lan?

Cok Turk gibi dusunuyosun... Rastgele bi Amerikaliya gidip "ulan bi suru kizilderiliyi katlettiniz" desen dogru deyip kabul eder. CIA'in ne isi olur senle... de yaptigin sanat eserine ilgi ne kadar olur bilemiyorum. :)

Bu arada altin klozet sadece Amerikayi asagilamak icin degil. Hatta sadece bakilmak icin de degil. O yuzden tam fonksiyonel bir klozet. Muzedeki umumi tuvaletlerden birine konulmus sergilendigi surece. Yani bu sanat eseri ile etkilesim bakma suretiyle degil, kullanma suretiyle gerceklesiyor. Bundaki altinin miktari 1 milyon dolardan fazlaymis. Bu kadar pahali ve ender bir sanat objesiyle, kapali bir mekanda, tek basina, kici acik bir vaziyette bir etkilesimde bulunarak cok farkli bir deneyim yasatmayi amaclamis.

ingilizcesi biraz daha normal geliyodu, Turkce yazinca bi acaip oldu... :) neyse anladiniz siz onu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst