- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar ,Tricity 125 kullanıyorum. Bir süredir amortisör keçelerinden çok fazla yağ sızdırmaya başladı. fren balatalarına kadar akıyor. Servisine gösterdiğimde amörtisor kovanından karıncalanma olduğunu söyledi. ön amortisor kovanlarının değişmesi gerekiyormuş parçaları sipariş ettim ancak nisan sonuna kadar gelmeyecek sanırım , bu esnada motorumu idareten de olsa kullanabilmek için o süre zarfında ne yapabilirim. Konu hakkında bilgisi ve deneyimi olan arkadaşlar yol gösterebilir mi?
Amörtisor keçesi değişimi durumunda, amortisorün kovanının dış yüzeyinin bozuk olması sebebiyle keçeler yine patlayıp yağ kaçıracakmış diye bilgi verdiler bana o yüzden sözümona kkovanın değişmesi gerekiyormuş bu arada karıncalanma parçanın dış yüzeyindeki çizik ve paslara diyorlar sanırım.
Amörtisor keçesi değişimi durumunda, amortisorün kovanının dış yüzeyinin bozuk olması sebebiyle keçeler yine patlayıp yağ kaçıracakmış diye bilgi verdiler bana o yüzden sözümona kkovanın değişmesi gerekiyormuş bu arada karıncalanma parçanın dış yüzeyindeki çizik ve paslara diyorlar sanırım.