Travertenler Bolu Akkayalar resimler

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Pazar günü 10:30 da yola çıktım düzcede Ali hocamla buluştuk. Eve döndügümde saat gece 10:30 ve pekbi duraklamada yapmadık hep motor üstündeydik, 350 km kadar yol yaptık. Ve gidecegimiz yer düzceden 45 dakkalık yoldaymış yani baya bi uzatmışık yolu. Kardeşim isimmi kalmadı insan aynı ile baglı iki köye aynı ismi verirmi.
Neyse işte yolun hikayesi, düzcede önce benim delinen depoyla ugraştı ali hocam dolu depoyu nereye boşaltıcaz derken sagolsunlar akşamcı amcamlar bayabi skol birası içmiş (efes içseler yandık yani).düzceden samandere yoluna girdik, bayılırım o yola hele şimdi başka güzel sonbaharın renkleri dereler, şimşirlikte mola verdik daha önce sezai hocamın götürdügü güzel bir tesis var sagolsun sahibi çay ikram etti bize, çıkarkende gidemezsiniz yol kötü dedi ama bir deneyelim dedik, vurduk kendimizi daga araziye evet biraz kaygandı ama güzeldi, abanta kadar araziden gittik, abanttan hızlı bir şekilde geçip aşagıya indik çepni köyünü bulduk, ama ne traverten var ne akmina, sorduk bakkala megersem boluya yakın bi çepni köyü daha varmış oradaymış. neyse oldu artık mudurnuya ugrayamadık o oldu, gene asfalttan hızlıca gidip bulduk travertenleri, kaynagından akmina maden suyu içtik boş midelere, Ali hocam beleş bulunca abarttı biraz dur boş mideye dokunur dedimsede dinlemedi. Tesis hala yapılıyor yaza çok güzel olur herhal büyük bide havuz var maden suyunda yüzüyorsunuz. Oradan bolu yemek faslı ve dönüş, bolu geçidine gelmeden yagmur başladı, giyindik kuşamlarımızı Ali hocam yeni aldıgı tulumu test edip onayladı. Yagmur altında bolu geçidini geçip düzceye geldik kazık bi çay faslından sonra ayrıldık. Güzel ve hızlı bir geziydi.

dsc0012wn7.jpg

dsc0013yu4.jpg

dsc0014th1.jpg

dsc0015hd7.jpg

dsc0016jn5.jpg

dsc0017rh9.jpg

dsc0018yf2.jpg

dsc0019be1.jpg

dsc0020td4.jpg


dsc00357wd4qh5.jpg

dsc00359zh7vw3.jpg

dsc00361yk9qv0.jpg

dsc00362px6la1.jpg

dsc00363yi2ta8.jpg

dsc00364ja4um1.jpg

dsc00367jq8iz4.jpg

dsc00370et3ck1.jpg

dsc00376ew9li7.jpg

dsc00379yj1nv0.jpg

dsc00380qz9et7.jpg

dsc00382ua6xr9.jpg

dsc00383ol9po6.jpg

dsc00385rv6np1.jpg

dsc00387nu5bd2.jpg

dsc00390js3mt6.jpg

dsc00391wf0tl8.jpg

dsc00392ua2dk6.jpg

dsc00395lb8mi6.jpg

dsc00398so0wd1.jpg

kopyasdsc00357wd4qe0.jpg


83124328kw4.jpg


59064156qe3.jpg

32471530tv4.jpg

83752595ef0.jpg

32478294vg9.jpg

21114849ad6.jpg
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sarı yapraklı fotolar çok süper olamuş elinize motorunuza saglık:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Valla Abi Bi daha gelipde Haber vermezsen Ec Festivalinde Seni Yakalayıp Motorunu Alacam Elinden...:p
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
güzel ve sanırım bol maceralı bi gezi olmuşş. bi sorum var o mct nin ön tekerleri orjinal mi,,?? yoksa caracal dan trtqansfer mi yaptınız??:queen:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam yorumlar için herkese teşekkürler. Paylaşınca herşey daha güzel.

myheart
Valla Abi Bi daha gelipde Haber vermezsen Ec Festivalinde Seni Yakalayıp Motorunu Alacam Elinden...
Valla hocam bolu da bi yemek yiyip gittik hemen. iletişim bilgileride olmayınca. ama yollarda oldukça elbet birgün karşılaşırız.

marwel114
güzel gezi olmuş tekerinize sağlık

yine bekleriz
Geliriz hocam yeterki allah saglık ve yol versin ve çagıran dostlar olsun.

bi sorum var o mct nin ön tekerleri orjinal mi,,?? yoksa caracal dan trtqansfer mi yaptınız??
Hocam üzdün beni Jinlun o Jinlunum benim bitanem.
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
Hocam yorumlar için herkese teşekkürler. Paylaşınca herşey daha güzel.


Valla hocam bolu da bi yemek yiyip gittik hemen. iletişim bilgileride olmayınca. ama yollarda oldukça elbet birgün karşılaşırız.


Geliriz hocam yeterki allah saglık ve yol versin ve çagıran dostlar olsun.


Hocam üzdün beni Jinlun o Jinlunum benim bitanem.

valla caracal la aynı. ön jant ların deseni. de. o yü<den so5rduydum:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst