Trafikteki Tehlikeler Listem

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
Ben yayalardan da tırsıyorum ..Yav 20 yıl önce böyle tırsak değildim 1100 racer kullanırken.
Adam motosikleti görüyo önüne atlayamayacak diye aklı çıkıyor sanki.
Dün Muratlı'da üç beş bin nüfuslu kasabanın kocaman caddesinde önüme iki ayaklı bir mahlukat atladı cadde bana dar geldi.Çarpsam şahit bulamam kendimi aklamak için, o kadar ıssızlık.
zor geliyor deyyuza iki adım öteye istasyona gitmek.Treni beklese kesin ve kat i sonuç alacak.Sanki beni bekliyor:)

adam belkı canından bezmısdır 1100 bıse bana carpsada kalıtelı bı sekılde olsem
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
artcı olarak işe bıraktığım yengemide listeye ekleyelim gıcık oluyorum tam evden çıkacam zırt diye bizim kapının önünde bitiveriyo hadi beni işe götür diyo neyse ya sabır diyerek yola cıkıyom arkamda bi sağa bi sola yatıyo dengemi bozuyo bi gün trafiğin yoğun olduğu bi vakit ön tekeri kaldırıp onu arkamdan atacam güle güle yenge..::angry2::::angry2::::angry2::



ahahah ya ben bunu yeni gördüm evet bilinçsiz artçılar da bizi çok fena tehlikeye atıyo :)

arkada rahat durmayanı ben bir daha motora artçı bindirmiyorum :mrgreen: kız arkadaşım da başlarda bir o yana bi bu yana hiperaktif zaten oynayıp duruyo, artık virajlarda kesinlikle dönemiyodum o derece bozuyodu dengeyi. sonunda 2 saatlik bir artçı eğitimi verdim özel uğraşı verip. artık çok rahatım :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam belkı canından bezmısdır 1100 bıse bana carpsada kalıtelı bı sekılde olsem
iYİ DE 1100 20 Sene önceydi şimdi dandirik bi motor var chinaharley 250
öldürmez ki, adama yapışır kalır:)
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
52
xenon jip ve farlı modifiye araclari de eklemek lazim. trafikte cok acimasiz ve saygisizlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sj's tespitlerin doğru bunlar dahada çoğaltılabilir mesela geçen E5'de en sol şeritle bariyer arasından yani soldaki emniyet şeridinden yoğun trafikte nerdeyse 90 km/hızla giden bir kurye vardıki hem kendininkini hemde bir sürü insanın hayatını tehlikeye atıyordu...:pr: listeye bu tarz magandalarıda ekleyebiliriz sanırım...


BU OLAYIN KONUYLA İLGİSİNİ ANLAYAMADIM:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst