- Katılım
- 18 Ağu 2006
- Mesajlar
- 2,835
metehann benim o ben tuçik insanı
telşkür ederim:rendeer:
telşkür ederim:rendeer:
metehann benim o ben tuçik insanı
telşkür ederim:rendeer:
Sayın Cog, ehliyetiniz güzelmiş gerçekten. Fakat Fransa'da ehliyetler tek renk sanırım. PembA2'ye gösterdiğiniz ilgiye de teşekkür ederim. Yaşadığınız yavaşlık üyelikleri manuel onaylıyor olmamdan kaynaklanıyor. Röportajı okuduysanız zaten daha çook bekleyeceğinizi biliyor olmalısınız![]()
Ben bu durumu bir ayrım olarak görmüyorum. Sadece bize özel bir alan yarattık. Sorunlar tüm motosiklet kullanıcılarının sorunları, haklısınız, ama bize özel ekstra zorluklar olduğunu da yadsıyamayız. Amaç ayırmak değil hep söylediğim gibi bize özel sorunları bize özel rahatça konuşabileceğimiz bir yerde dile getirmek.
Siteye giremeseler de)
)bilgileriyle, becerileriyle bize destek ve öğretici olan arkadaşlarıma ve Menderes Özel'e teşekkür ederim.
Tuçik, asıl artis fotoğrafımızı koymamışsın![]()
Sayın Cog, ehliyetiniz güzelmiş gerçekten. Fakat Fransa'da ehliyetler tek renk sanırım. PembA2'ye gösterdiğiniz ilgiye de teşekkür ederim. Yaşadığınız yavaşlık üyelikleri manuel onaylıyor olmamdan kaynaklanıyor. Röportajı okuduysanız zaten daha çook bekleyeceğinizi biliyor olmalısınız![]()
Ben bu durumu bir ayrım olarak görmüyorum. Sadece bize özel bir alan yarattık. Sorunlar tüm motosiklet kullanıcılarının sorunları, haklısınız, ama bize özel ekstra zorluklar olduğunu da yadsıyamayız. Amaç ayırmak değil hep söylediğim gibi bize özel sorunları bize özel rahatça konuşabileceğimiz bir yerde dile getirmek.
Siteye giremeseler de)
)bilgileriyle, becerileriyle bize destek ve öğretici olan arkadaşlarıma ve Menderes Özel'e teşekkür ederim.
Tuçik, asıl artis fotoğrafımızı koymamışsın![]()
bağdat caddesidne karşılaşıorum çoğuyla, racing kullananlarına şapka çıkartıyorum valla, hakkını vereni görmedim daha ama denk gelmemiştir herhalde bana=)p
hepsi artistik hangisi ki sen koy seralcim yahu:bounce:
coq referans vereyim sana üye ol sende:queen::queen:
Almıyorlar valla yoksa bir kıyak geçerdim...
2 kez sıteye uye olmaya calıstım.hiç kabul maılı gelmedı.sıstemlerınde sorun var sanırım.yada bayan olup olmadıgımmı arastırılıyorkı:cherry:
vayy...büyüdün kocaman abla oldun bide referansmı veriyon..abooo...camia senle gurur duyuyor...:rendeer:
ben senlen gurur duyuyorum ponki ponki tuçe insanı...:cat: