Trafikteki en küçük azınlığız / Menderes Özel

Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Sayın Cog, ehliyetiniz güzelmiş gerçekten. Fakat Fransa'da ehliyetler tek renk sanırım. PembA2'ye gösterdiğiniz ilgiye de teşekkür ederim. Yaşadığınız yavaşlık üyelikleri manuel onaylıyor olmamdan kaynaklanıyor. Röportajı okuduysanız zaten daha çook bekleyeceğinizi biliyor olmalısınız:)

Ben bu durumu bir ayrım olarak görmüyorum. Sadece bize özel bir alan yarattık. Sorunlar tüm motosiklet kullanıcılarının sorunları, haklısınız, ama bize özel ekstra zorluklar olduğunu da yadsıyamayız. Amaç ayırmak değil hep söylediğim gibi bize özel sorunları bize özel rahatça konuşabileceğimiz bir yerde dile getirmek.

Siteye giremeseler de:)):):))bilgileriyle, becerileriyle bize destek ve öğretici olan arkadaşlarıma ve Menderes Özel'e teşekkür ederim.

Tuçik, asıl artis fotoğrafımızı koymamışsın:)
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
105
pembeA2 lere çıktıkları bu yolda Allah kaza bela vermesin diyor böyle bir aktivitasyon kurdukları için teşekkür ederim. önemli olan motosiklet aşkını her kesime kadın erkek fark etmeden tanıtmak vede tattırmaktır.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
21
Şaka gibi ya.Cidden helal olsun.Türkiyede böyle bir trafikte kadın olmak.Hadi hepsinden geçtik motosiklet kullanmak.Yolunuz açık olsun.Yanınızdayız...:cat::bounce:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sayın Cog, ehliyetiniz güzelmiş gerçekten. Fakat Fransa'da ehliyetler tek renk sanırım. PembA2'ye gösterdiğiniz ilgiye de teşekkür ederim. Yaşadığınız yavaşlık üyelikleri manuel onaylıyor olmamdan kaynaklanıyor. Röportajı okuduysanız zaten daha çook bekleyeceğinizi biliyor olmalısınız:)

Ben bu durumu bir ayrım olarak görmüyorum. Sadece bize özel bir alan yarattık. Sorunlar tüm motosiklet kullanıcılarının sorunları, haklısınız, ama bize özel ekstra zorluklar olduğunu da yadsıyamayız. Amaç ayırmak değil hep söylediğim gibi bize özel sorunları bize özel rahatça konuşabileceğimiz bir yerde dile getirmek.

Siteye giremeseler de:)):):))bilgileriyle, becerileriyle bize destek ve öğretici olan arkadaşlarıma ve Menderes Özel'e teşekkür ederim.

Tuçik, asıl artis fotoğrafımızı koymamışsın:)

"Uza bakiyim bizim evin önünden!!!"
cümlesinin kibar söylenişi yukarıda ki gibi oluyor arkadaşlar.:)

Sizi esefle kınıyorum.
Hem pembe A2 diyorsunuz, hem de pembe ehliyeti olan birini üye kabul etmiyorsunuz.
Küstüm işte.
Konuşmayın benle.
:mrgreen:


:wiinkk: Bu arada,
size iyi eğlenceler ve başarılar dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 150 nin üstündeki arkadaşı birine benzettim ama emin değilim, lütfü kırdar fuarında mont alırken konuştuğum birine benziyor cbf150 kullanıyorum demişti. tek başına fuardan ceket alıyordu, acaba doğrumu benzetiyorum
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
2 kez sıteye uye olmaya calıstım.hiç kabul maılı gelmedı.sıstemlerınde sorun var sanırım.yada bayan olup olmadıgımmı arastırılıyorkı:cherry:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
186
bağdat caddesidne karşılaşıorum çoğuyla, racing kullananlarına şapka çıkartıyorum valla, hakkını vereni görmedim daha ama denk gelmemiştir herhalde bana=)p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Sayın Cog, ehliyetiniz güzelmiş gerçekten. Fakat Fransa'da ehliyetler tek renk sanırım. PembA2'ye gösterdiğiniz ilgiye de teşekkür ederim. Yaşadığınız yavaşlık üyelikleri manuel onaylıyor olmamdan kaynaklanıyor. Röportajı okuduysanız zaten daha çook bekleyeceğinizi biliyor olmalısınız:)

Ben bu durumu bir ayrım olarak görmüyorum. Sadece bize özel bir alan yarattık. Sorunlar tüm motosiklet kullanıcılarının sorunları, haklısınız, ama bize özel ekstra zorluklar olduğunu da yadsıyamayız. Amaç ayırmak değil hep söylediğim gibi bize özel sorunları bize özel rahatça konuşabileceğimiz bir yerde dile getirmek.

Siteye giremeseler de:)):):))bilgileriyle, becerileriyle bize destek ve öğretici olan arkadaşlarıma ve Menderes Özel'e teşekkür ederim.

Tuçik, asıl artis fotoğrafımızı koymamışsın:)

hepsi artistik hangisi ki sen koy seralcim yahu:bounce:

coq referans vereyim sana üye ol sende:queen::queen:
Almıyorlar valla yoksa bir kıyak geçerdim...

bağdat caddesidne karşılaşıorum çoğuyla, racing kullananlarına şapka çıkartıyorum valla, hakkını vereni görmedim daha ama denk gelmemiştir herhalde bana=)p

Aramızda yarışan arkadaşlar da var...
Denk gelmemiş olabilirsiniz:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
2 kez sıteye uye olmaya calıstım.hiç kabul maılı gelmedı.sıstemlerınde sorun var sanırım.yada bayan olup olmadıgımmı arastırılıyorkı:cherry:

Bir yanlışklık olmuştur seral düzenleyecektir:cat:

vayy...büyüdün kocaman abla oldun bide referansmı veriyon..abooo...camia senle gurur duyuyor...:p:rendeer:

:bounce::thumleft:::haapppy:::pala::::145::
hayat çabuk geçiyor, ay zaman :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
186
Aramızda yarışan arkadaşlar da var...
Denk gelmemiş olabilirsiniz:wiinkk:[/QUOTE]

yarışçılarda var demk, ben devlete dilekçe yazıcam sizdeki racing kullananları askere alsınlar =) :cat::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst