10 numara bi uygulama bence. Sivil olmalara daha da iyi olmuş. Bunları trafikte sıkıştırırlar nasıl olsa normal motor diye, sonra çek sağa sen misin sıkıştıran, ardından haşırt bi ceza ooooh !!! ::evil::
Radar uygulaması tabelesı konulduğu müddetçe uygulama yapılsın.
Ama pusu atar gibi gizlenip saklanıp ceza yazmaları adil değil.