Trafikte sivil takip

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Gerçekten öyle polis önce adam gibi görevini yapsın bunlara gerek kalmaz.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
10 numara bi uygulama bence. Sivil olmalara daha da iyi olmuş. Bunları trafikte sıkıştırırlar nasıl olsa normal motor diye, sonra çek sağa sen misin sıkıştıran, ardından haşırt bi ceza ooooh !!! ::evil::

çek saga dedigin zaman hepsi çekmiyo hatta hiç biri çekmiyo 1.5 snedir o kadar çek saga dedim bi kişi çekti onlada karşilikli anlaştık:cherry::cherry: Genelde gazlayıp gidiyolar yani:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Radar uygulaması tabelesı konulduğu müddetçe uygulama yapılsın.
Ama pusu atar gibi gizlenip saklanıp ceza yazmaları adil değil.

Kanunen uygulama ,Yani radar kurabilmeleri için kurulan yerin 200m öncesine tabela asmak ya da koymak zorundalar...
Aksi halde itiraz hakkı doğuyor.... :cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
İZMİR VE RADAR.

2000 Senesinde şehir içinde otomobille 65 km ile giderken Radar cezası yediğiim şehir. :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst