- Katılım
- 13 Kas 2010
- Mesajlar
- 1,401
bu konuynla ilgili olarak kendimiz yazıp kendimiz okumayıp başbakanlıga ,ulaştırma bakanlığına ,büüüüüüyük şehir belediyelerine ayrıca maliye bakanlığına karayolları genel müdürlüğüne,emniyet müdürlüğüne yazılar yazalım dilekçeler verelim meseleleri duyurup gündeme aldıralımki çözümü saglıyalım en azından