- Katılım
- 19 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,250
meydanı bulan gidirmiş kuryelere oysam ki kuryeler normal hızında gidiyo sizler çok yavaş sınız vede yol vermiyosunuz bende bunu diyeyim bari.
bende her gün sizin gibi yavaş takılanlardan yol istesemde vermedilermi bi şekil geçicek yer aramak zorunda kalıyom maalesef.
videodaki arkadaşa tamam çok yakın geçmiş ama geçilen arkadaşta dikat etiğiseniz yol vermiyo dolayısıyla nerden bulursan geçmek zorunda kalıyon.
sizin yapmanız gereken sadece arkandan gelen oldumu yol vermek okadar basit unutmayın ki acele eden kurye keyfinden veyat sizden iyi sürücü diye hızlı gitmez genelde ya acil evrak taşır yada acil amelyatta bekleyen hastaya ilaç yetiştirmek le uğraşıyodur.
aralarda saygısız da yok değil var ama herkezi kötülemek olmaz.
bende her gün sizin gibi yavaş takılanlardan yol istesemde vermedilermi bi şekil geçicek yer aramak zorunda kalıyom maalesef.
videodaki arkadaşa tamam çok yakın geçmiş ama geçilen arkadaşta dikat etiğiseniz yol vermiyo dolayısıyla nerden bulursan geçmek zorunda kalıyon.
sizin yapmanız gereken sadece arkandan gelen oldumu yol vermek okadar basit unutmayın ki acele eden kurye keyfinden veyat sizden iyi sürücü diye hızlı gitmez genelde ya acil evrak taşır yada acil amelyatta bekleyen hastaya ilaç yetiştirmek le uğraşıyodur.
aralarda saygısız da yok değil var ama herkezi kötülemek olmaz.