- Katılım
- 21 May 2013
- Mesajlar
- 113
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar.
motosikletimi aldıktan 1 ay sonra ehliyete yazıldım ama malesef,ehliyetimi almaya birkagün kala,yetersiz ehliyetten polise yakalandım.polis,üzerinde ceza miktarı yazmayan bir tutanak tuttu ve 15 gün içerisinde ödersem indirimden yararlanabileceğimi söyledi.bende indirimden faydalanabilmek için tebliğin gelmesini bekledim ama aradan neredeyse 7-8 ay geçti ama herhangi bir tebliğ gelmedi.bu süre zarfı içerisinde, hemen hemen her ay internetten sorguladım , 1-2 defa vergi dairesine gidip baktırdım ama herhangi bir borç gözükmüyor. bende bu cezanın biyerlere takılıp sürekli faiz yemesinden endişeleniyorum.daha önce başına böyle bir olay gelmiş olan yada bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bana bir yol gösterirse çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.
motosikletimi aldıktan 1 ay sonra ehliyete yazıldım ama malesef,ehliyetimi almaya birkagün kala,yetersiz ehliyetten polise yakalandım.polis,üzerinde ceza miktarı yazmayan bir tutanak tuttu ve 15 gün içerisinde ödersem indirimden yararlanabileceğimi söyledi.bende indirimden faydalanabilmek için tebliğin gelmesini bekledim ama aradan neredeyse 7-8 ay geçti ama herhangi bir tebliğ gelmedi.bu süre zarfı içerisinde, hemen hemen her ay internetten sorguladım , 1-2 defa vergi dairesine gidip baktırdım ama herhangi bir borç gözükmüyor. bende bu cezanın biyerlere takılıp sürekli faiz yemesinden endişeleniyorum.daha önce başına böyle bir olay gelmiş olan yada bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bana bir yol gösterirse çok sevinirim. şimdiden teşekkür ederim.