- Katılım
- 3 May 2009
- Mesajlar
- 279
- Konu Yazar
- #1
Selamın aleyküm herkese.
Bugün 2012 YBR125'imi satmak için alıcı arkadaşla notere gittik. Karşıma 80liralık ceza çıktı. Neyse, ne cazası bu falan derken Vergi Dairesine gittik. Veznedeki memur 3 Ocakta yazıldığını 14 Şubatta tebliğ edildiğini. Ne cezası olduğunu göremediğini geciktiği içinde toplam borcumun 88tl olduğunu söyledi. Ben tabiki sinir stress olup mecburen ödedim.
Şimdi sorum şu:
1. Ben bu cezanın ne olduğunu hala bilmiyorum. Muhtemelen park cezasıdır diye tahmin ediyorum.
2. Bana tebliğ edilmiş her hangi bir makbuz, çıktı, belge vs. vs. yok. Kesinlikle bana bir tebligat yapılmadı. Beni evde bulamadılar desem. Muhtara gittim ona da bir tebligat ulaşmamış.
3. İtiraz hakkım var mıdır? Yasal süreç nedir, nasıl işler?
Teşekkür ederim.
Bugün 2012 YBR125'imi satmak için alıcı arkadaşla notere gittik. Karşıma 80liralık ceza çıktı. Neyse, ne cazası bu falan derken Vergi Dairesine gittik. Veznedeki memur 3 Ocakta yazıldığını 14 Şubatta tebliğ edildiğini. Ne cezası olduğunu göremediğini geciktiği içinde toplam borcumun 88tl olduğunu söyledi. Ben tabiki sinir stress olup mecburen ödedim.
Şimdi sorum şu:
1. Ben bu cezanın ne olduğunu hala bilmiyorum. Muhtemelen park cezasıdır diye tahmin ediyorum.
2. Bana tebliğ edilmiş her hangi bir makbuz, çıktı, belge vs. vs. yok. Kesinlikle bana bir tebligat yapılmadı. Beni evde bulamadılar desem. Muhtara gittim ona da bir tebligat ulaşmamış.
3. İtiraz hakkım var mıdır? Yasal süreç nedir, nasıl işler?
Teşekkür ederim.