merhabalar öncelikle rahatsız ettigim için özür dilerim benim merak ettigim bir konu var cevaplarsanız sevinirim.ben 2 gün önce çalıştıgım işyerine motorla gelirken sol şeritten ve ters istikametten gelen bir bayanın kullandıgı arac bana arkadan vurdu.ehliyetim yok sigortam yok motorda bana ait degil.zaten motoru bagladılar birde mahkemeye çıkacaksın dediler.sonuç ne olur ne yapmalıyım.beni bilgilendirirseniz çok memnun olurum.şimdiden teşekkür ederim.İnci SEMRE
merhaba öncelikle
merhaba öncelikle