trafik ceza yedik yardım

Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
316
Arkadaşına ''600 TL'' Ehliyetsiz Kullandığı İçin
Sana İse ''270 TL'' Motoru Verdiğin için
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Arkadaşının ehliyeti yoksa 36. maddeden işlem görür Eğer ehliyeti varda A sınıfı yoksa o zamanda 39/1-a dan ceza yer .. her iki maddede cezalar aynıdır.

madde 36
Suç: Sürücü belgesiz araç kullanmak ve sürülmesine izin vermek

Kimlere ceza uygulanacağı:Sürücülere ve kullandıranlara

Mahkeme tarafından verilecek ceza:270,00 TL. İdari para cezası ve 1-2 ay, tekrarında 2-3 ay Hapis cezası

Sürücü aynı zamanda araç sahibi değilse, ayrıca araç sahibine de tescil plakasına göre aynı miktar için ceza tutanağı düzenlenir.

Not: Hapis cezası paraya çevrilir.


toplamda 900 tl ye yakın bir ceza ödeyeceksiniz. Hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
20 Eki 2010
Mesajlar
50
gecenlerde arkadas yedi bi ceza ama motor onun uzerine oldugu icin 270 tl den yirtti :) mahkeme 600 tl ceza yazdi. eger pesin odersen 450 tl ye iniyor (ceza eve geldikten iki veye uc hafta icinde odersen) yok pesin oodeyemez dersen 4 taksit yapiyolar haberin olsun
ha bu arada sen yaklasik 270 tl cezayi yemis oldun :( gecmis olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst