Trafik Canavari'nin Kaşari

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
36
Bence insan yaşamına saygısı yok ve bunun gibi sürücüler yüzünden motorsiklet sürücülerinin toplum gözündeki itibarlarıda zarar görüyor.

Böyle cahil insanlara saygı duymamak lazım
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Motosikletlilere, araçlara, özelliklede yayalara karşı hiç saygısı yok hatta yanılmıyorsam kasti sıfır geçiş, sıkıştırma v.b. haraketleri yapmaktan zevk alıyor.

Ne diyim... Öküzün dünyası gözlerinin gördüğü kadardır...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
yok yav 125 cc den fazlası tehlike altında oldumu anlaşılan basıyosun

honda titan alırım neyime yetmiyo

tırstım bazı videolar beni korkutmaya başlattı
:pale::salut::pale::salut::pale::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst