yasa uygulansın ama malıyetı duşursunler arkadaşlar kurs parasını fılan klaıdrınlar devlet okullara verdıgı yardımı halk egıtım kurslarında oldugu gıbı versın sadece ara ckulanmak ıcın yakıt vede sınav ucretı alsın sınavı ılk seferde gecenden kurs parası almasın ıkını sefere kalandanartık ne alırsa alsın vatandaşta haledıp kazansın derım benım goruşum saygılar