Toroslar'ın dayanılmaz hafifliği ...

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Aslında 3 kişi olacaktık ama yine olmadı...
Gürhan (eski motorumun yeni sahibi) motorun bakımını yapıp haftaya pazar çıkmaya karar verdi..
Yücel'le de saatlerimiz uyuşmadı..
Haftaya kalabalık bir ekip olacağız umarım..
Neyse , ben yine de , arızası giderilen vites kolunu ve yeni lastiğimi gezdirmeye karar verdim..
Tünek Tepe'nin yamacından Altınyaka yoluna çıkarken su başı sohbeti..
7e192415.jpg


e527d971.jpg


Biz sohbeti koyulaştırırken KaM'la velespit de arkadaş oldular..
dbe93ddc.jpg


Subaşından ayrılıp Altınyaka yoluna çıkıyorum..
5f7aaf87.jpg


Bahar yağmurları burada bir gölcük oluşturmuş..
a4014c74.jpg



45d0d6c7.jpg


Daha yukarılarda Antalya çok güzel görünüyor...
8765270b.jpg


5100f596.jpg


Bahar her yere papatyalarını serpiştirmiş...
72548263.jpg


9b2710c7.jpg


Üçoluk köyü ve çevre köyler sapağı...
Bu sapağı daha önce hiç denememiştim..
Şimdi zamanıdır..
579e19a2.jpg


Yol ayrımında KaM yolu gösteriyor yine "Sağdan..!"
69033366.jpg


Köy bağlantı yollarında orman manzaraları..
b829be07.jpg


34e3e866.jpg


e491c95b.jpg


Yemek molası için çok güzel bir yer...
5f6b1a70.jpg


Biraz sıcak oldu da...
7a7fc0f5.jpg


Bu manzara iştahımı açtı..
b39b812c.jpg


Ocak ve sosisler hazır..
a5f8def1.jpg


Ateş kor olunca sosisleri ocağa yerleştiriyorum..
be256b69.jpg


5 dakika sonra yemek hazır..
fb3c05da.jpg


Yanımda getirdiğim çeşme suyu ile ateşi söndürüyorum..
fbd848f6.jpg


Ocağı kapatıp , üzerine kalan suyu döküyorum.. İşlem tamam..
917d0420.jpg


Gitmeden önce çiçekler...
a4eda4dc.jpg


Anneme ve tüm annelere sevgilerle..
05edf148.jpg


Kitanavra
996ffd0e.jpg


Dönüş yolunda dağlar..
7f9f28f6.jpg


92ed99e4.jpg


"Vietnam Cehennem Vadisine Hoşgeldiniz" yazıyor..
3d9b0cc6.jpg


Böylesine güzel bir vadiye neden bu isim konur ki ???
a7ded1c8.jpg


Dönüş yolundan güzel görüntüler...
443d6621.jpg


65ac4c00.jpg


8223ee6a.jpg


f8a6f898.jpg


9f032812.jpg
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
Tesekkur

Dostum tek kelimeyle harika bır gezı ve resımler.:rendeer: Seninle birlikte bende gezdim adeta. Daha yenı aldıgım maxı scooter'ı sattırıp senın motoran aldıracaksın...:pr:

Yeni yerlere yenı hedeflere gezilerini beklerız. :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
nezih abi yine bir klasik olmuş, ordaki çocuğu görünce benimde aklıma kendi çocukluğum geldi, bende lise yıllarına kadar buynumda sapanımla gezerdim..
Katırının tekerine sağlık, yine muhteşem bir gezi, yok yok kesin kararlıyım bende enduro, cross karışımı bişey alacam olmuycak böyle, paylaşım için teşekkürler üstad:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
abi bi yerinde dur ya sürekli gezip duruyosun :p

kıskanıyoruz seni burda walla :mrgreen:

acıktık hem :cherry:
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam harikasın, ayrıca bu kadar gezecek vakti nereden buluyorsun? İşin gücün yok mu abi senin yaaa.:silent:
Kıskanıyorum valla.
Neyse şaka bi yana, sen gez abi, biz de senin le birlikte oralara gitmiş kadar oluyoruz.
Allah yolunu daim açık etsin.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
VOYAGER' Alıntı:
Daha yenı aldıgım maxı scooter'ı sattırıp senın motoran aldıracaksın..
Scooterla asfalt dışına çıkamazsın.. Bence enduro almanın zamanıdır..

gcc_ondr' Alıntı:
bende lise yıllarına kadar buynumda sapanımla gezerdim.
Lise yıllarına kadar boynunda sapanla dolaştıysan çevrede uçan birşey bırakmamışsındır sen..:p


mostwanted_57' Alıntı:
abi bi yerinde dur ya sürekli gezip duruyosun .
İşleyen demir ışıldarmış , sen pas tutmuş olmalısın..:queen:

watergun' Alıntı:
bu kadar gezecek vakti nereden buluyorsun? İşin gücün yok mu abi senin yaaa.
Enduro+doğa+fotoğraf aşkı.. Ancak böyle açıklayabiliyorum..
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
vay abim buralarda olsan seni hayatta bu gezilerde yalnız bırakmayız biz ellerine tekerine sağlik
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
tam bi harduro klasiği bi gezi abi bu senin gezilere hastayım çok hoşuma gidiyor. Kazasız, arızasız, sağlıklı sürüşler dilerim.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
ael320' Alıntı:
vay abim buralarda olsan seni hayatta bu gezilerde yalnız bırakmayız biz
motocycleboyreigns' Alıntı:
Yine yalnız kalmışsınız ama..
Arkadaşlar , benim yanlızlıkla ilgili bir şikayetim yok.. Siz neden dert ediyorsunuz anlamıyorum...

ylmzzz' Alıntı:
yine güzel bir gezi ve güzel fotolar :)
camadan' Alıntı:
Kazasız, arızasız, sağlıklı sürüşler dilerim.
Hurricane' Alıntı:
yine yapmışsın yapacağını :cat:
Teşekkürler arkadaşlar..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Ellerine sağlık.

Benim Hyosung mundar oldu abi.

Eğer parasını kurtarabilirsem. Üzerine ekleyip bir enduro alıp daha öncede buraya yazdığım gibi kendimi dağlara vereceğim.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Akira' Alıntı:
Benim Hyosung mundar oldu abi.
Eğer parasını kurtarabilirsem. Üzerine ekleyip bir enduro alıp daha öncede buraya yazdığım gibi kendimi dağlara vereceğim.
Umarım planların gerçekleşir..
Gerçek yaşam dağlarda..:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst