eskilerin bir lafı var nerde çokluk orda b... diye, toplu buluşmanın kimseye bi artı katacağını sanmıyorum en güzeli 3 motorlu en fazla 4 motorlu kafa dengi sayıla bilecek kişilerle uzun yada kısa km geziler veya turlamalar gerisi boşiş daha önce bi takım toplu buluşmalara bi kaç kez bulundum şahsen bana göre değil ( bikaç kişi arasında dönen muhabbete bi iki kelam katmaktan öteye geçemiyor diğrleri koyun gibi oturuyor ) sevenler varsada saygı duyarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------
hocam konular hakkındaki yorumların güzel hem mantıklı hem kimseyi kırmamaya çalışıorsun ama bu görüşe katılmıyorum [ alkol her kötülüğün anasıdır ] kötü olan insanlar içmesini bilmeyip içenlerin yada kendi bünyelerinin alkol sınırını aşıp sonrada alkolü bahane edenlerin uydurdukları hurafedir

[ iyi insanı meyhane bile bozmaz, kötü insan camide bile düzelmez ] saygılar.