TOPLU BULUŞMAMI AYARLASAK :)

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
"Alkol her kötülüğün anasıdır" derler, biralar sonrası daha büyük kavga çıkmasın hocam? :)
 
Katılım
13 Ağu 2020
Mesajlar
131
eskilerin bir lafı var nerde çokluk orda b... diye, toplu buluşmanın kimseye bi artı katacağını sanmıyorum en güzeli 3 motorlu en fazla 4 motorlu kafa dengi sayıla bilecek kişilerle uzun yada kısa km geziler veya turlamalar gerisi boşiş daha önce bi takım toplu buluşmalara bi kaç kez bulundum şahsen bana göre değil ( bikaç kişi arasında dönen muhabbete bi iki kelam katmaktan öteye geçemiyor diğrleri koyun gibi oturuyor ) sevenler varsada saygı duyarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------

"Alkol her kötülüğün anasıdır" derler, biralar sonrası daha büyük kavga çıkmasın hocam? :)

hocam konular hakkındaki yorumların güzel hem mantıklı hem kimseyi kırmamaya çalışıorsun ama bu görüşe katılmıyorum [ alkol her kötülüğün anasıdır ] kötü olan insanlar içmesini bilmeyip içenlerin yada kendi bünyelerinin alkol sınırını aşıp sonrada alkolü bahane edenlerin uydurdukları hurafedir :) [ iyi insanı meyhane bile bozmaz, kötü insan camide bile düzelmez ] saygılar.
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
145
perşembe günü soma ile akhisar arasında denk geldim otobanda 60 a yakın goldwing neydi öyle şaşırdım kaldım .arada 3 beş tane 3 tekerli goldwing de vardı geriden gelen güzel bir grupdu
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
eskilerin bir lafı var nerde çokluk orda b... diye, toplu buluşmanın kimseye bi artı katacağını sanmıyorum en güzeli 3 motorlu en fazla 4 motorlu kafa dengi sayıla bilecek kişilerle uzun yada kısa km geziler veya turlamalar gerisi boşiş daha önce bi takım toplu buluşmalara bi kaç kez bulundum şahsen bana göre değil ( bikaç kişi arasında dönen muhabbete bi iki kelam katmaktan öteye geçemiyor diğrleri koyun gibi oturuyor ) sevenler varsada saygı duyarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------



hocam konular hakkındaki yorumların güzel hem mantıklı hem kimseyi kırmamaya çalışıorsun ama bu görüşe katılmıyorum [ alkol her kötülüğün anasıdır ] kötü olan insanlar içmesini bilmeyip içenlerin yada kendi bünyelerinin alkol sınırını aşıp sonrada alkolü bahane edenlerin uydurdukları hurafedir :) [ iyi insanı meyhane bile bozmaz, kötü insan camide bile düzelmez ] saygılar.

Çok kalabalık olunca güzel olmaz bu konuda hak veriyorum. En güzeli spontane buluşma olabilir. yani 3-5 kişi haydi şurada buluşuyoruz dediklerinde bir araya geliyorsa max 3-5 kişilik gruplarda güzel muhabbet döner. Tabi bu 3-5 kişilik grupların kombinasyonları oldukça bütün grup birbiriyle buluşmuş olur. Topluca kalabalık grupta insan kiminle ne konuştuğunu anlamaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst