topcase diye çıktım, yeni motosiklet aldım.

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
topcasedeb notosiklete vay bea
bizim volkanın işine benzemiş
volkan arkadaşımız da kask almaya gidip
honda cbf 250 ile dükkandan çıkan nadir kişilerden biri :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst