topcase diye çıktım, yeni motosiklet aldım.

Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
78
Hayat surprizlerle dolu gercekten.
Vespada ikinci kaska yer bulamıyorum diye canta almaya gitmistim ki
arkadasımın getirdigi 2007 x9 250'leri gördüm. Bir an kafam karıştı.
Telefonla arkadaşlarıma danışırken oraya gelen bir kız benim beyaz vespayı satın aldı. Her şey 5 dakikada oldu. Ne tuhaf. Haftasonu plakasız da olsa biraz gezdim. İlk izlenimim İstanbul yollarının o kadar da çukurlu olmadığı yönünde:)
Tekrar görüşmek üzere...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun, resimde koysana bakalım :) Toplumca pek bi meraklıyız..:mrgreen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun denk gelmiş iyi olmus
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
keşke bende zıncır yağı almaya cıktığımda eve zx6r la donsem:p
hayırlı olsun,kazasız kullan ınsalh
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun gule gule kullan..............
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
78
şimdilik elimde sadece avatardaki fotoğraf var. Bir ara güzel bir çekim yapayım öyle paylaşayım.
Hepinize teşekkür ederim, daha iyisi sizlerin başına...
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
hayırlı olsun.kazasız sürüşler.
şanslısın biraz galiba:mrgreen:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun allah kazasız belsız binmeyi nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Süpersin :cat:
HayırLı oLsun,kazasız belasız güzel günLerde kullanman diLegi iLe...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst