TMF Racing Team 6 saatlik Endurance yarışında

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Dünyanın en zorlu motosiklet yarışlarından olan, 7004 metrelik pistte 6 saat süren Endurance’e ilk kez Türkiye’den 2 takım katılacak.

TÜRK Motosiklet tarihinde bir ilk gerçekleşiyor. Altı motosikletçimiz bu hafta sonu Belçika’nın 7004 metre uzunluğundaki SPA Francorchamps pistinde düzenlenecek 6 saatlik Endurance yarışında müthiş bir mücadele yapacak. 20 ülkeden 80 takımın katılacağı bu hız ve dayanıklılık yarışında ülkemizi TMF Racing Team 1’de Yunus Erçelik, Hakan Kölemen, Ümit Orhan, TMF Racing Team 2’de ise Erdal Karabulut, Toprak Razgatlıoğlu ile Türk lisanslı İtalyan pilot Leone Ciro temsil edecekler.

Son rekor 148 tur

En fazla 320 km hız yapabilen 1000 cc gücündeki motorlarla yapılan yarışta her tur ortalama 2,5 dakika sürüyor. Sadece benzin molalarının verileceği ve pilot değişikliklerinin yapılacağı yarışta her motora ‘transponder’ denilen hız ve tur sayacı takılacak.Geçen yılın birincisinin 148 turla tamamladığı yarışta, pilotların 18 litrelik benzinle ortalama 25 tur atmaları bekleniyor. Yarışı bitiren her sporcu ortalama 1000 km yol katediyor.

Kaynak: Hürriyet
 

Ekli dosyalar

  • endurancemoto.jpg
    endurancemoto.jpg
    40.1 KB · Görüntüleme: 13,758
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
25x7=175km yapar 18lt ile :) yani 100km de 10lt yakıyormuş, hımm beklediğimden az yakıyor binlikler.. Herkese başarılar diliyorum.. Bizimkiler kazanır umarım..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
25x7=175km yapar 18lt ile :) yani 100km de 10lt yakıyormuş, hımm beklediğimden az yakıyor binlikler.. Herkese başarılar diliyorum.. Bizimkiler kazanır umarım..
Güzel hesap.
Tabi depolari 18 litre ise güzel hesap.
:p

Sporcularimiza basarilar diliyorum.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Allah kolaylıklar versin, 2 takımdaki 5 kişiyi tanıyorum iyi yarışçılar gerçekten....
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
6 saat motor kullanmak nedense zor gelmiyor. Maraton koştuğumda yaklaşık 4 saatte 3000 kaloriye yakın enerji harcıyorum . Bunlar bu kadar yoruluyor mudur ?

Ukalalık bir yana sporcularımıza başarılar diliyorum.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
25x7=175km yapar 18lt ile :) yani 100km de 10lt yakıyormuş, hımm beklediğimden az yakıyor binlikler.. Herkese başarılar diliyorum.. Bizimkiler kazanır umarım..

Çok büyük ihtimalle yanlış bilgilendirme var, depoları 18 den fazla olmalı. ~%90 süreyle tam gaz sürülen bir 1000cc SS motoru 10lt/100km değerini hayli aşması gerek...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Düz yolda 45dk da bir depo fullemek pek keyifli olmasa gerek :) bunlarla uzun yola çıkılmaz yahu.. ( tabi depoları 18lt ise)
:cherry:
Yok o kadar degil.
Stok modellerin çogunda 18 litre depo var ve daha uzun gidiyorlar.
Fakat Lemans,boldor gibi uzun soluklu yarislarda kullanilan motosikletlerde bir takim degisiklikler yapiliyor.
Daha bûyûk depo ve iki depo kapagi gibi.
Yani senin hesap yanlis, daha çok yakiyorlar anlaminda yazdim ben postu.:):wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee... Ne zaman yarış?.. Tarih yok bişiii yok.... :pr:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Eee... Ne zaman yarış?.. Tarih yok bişiii yok.... :pr:

Yavrum yaziyor ya orda bu hafta sonu diye.
Daha ne istiyorsun?
Eger bu yaziyi bugün okuyorsan bu hafta sonu.
Önümüzdeki hafta içinde okursan önûmûzdeki hafta sonu.
Yok geçen hafta okuduysan yaris bitti.:p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
SPA Francorchamps ha... Dünya'nın belki de en iyi yarış pisti. İyi şanslardan çok iyi eğlenceler demek istiyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst