TiTAN ES Motorum için aksesuar önerisi veya bilgi lazım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese merhaba eski ama beni kendi çapımda bir motora sahibim aslında hızı bile beni tatmin eden düzeyde uzun yol bana göre 400 500 km yol yapıyorum kiminiz için kısa mesafe bunlar ama 100 le 110 la beni tatmin eden bir gidişi var fakat sizlerden bilgi almak istiyorum







motorum bu şekilde ben buna şimşek etkili lamba işte sis farı çakar stop ( sade abartı olmayan ) bir modifiye yapmak istiyorum siz değerli büyüklerimden kardeşlerimden fikir önerileri istiyorum ben bu motora neler yapabilirim ? :silent:
 
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
80
Motosikleti
Yzf1000r Thunderace&Ys125
Bende bir zaman ybr 125 ile bahsettiğiniz kmleri yapıyordum gidon yükseltme aparatı koyulabilir uzun kmlerde daha rahat ettirir zevkinize göre görüntü modifiyesi yapılabilir biraz lastik çapı büyütülebilir performansı biraz düşürür daha iyi amortisörler uygulanabilir müzik sistemi yapılabilir ama pek fazla yapılabilecek birşey yok gibi ben 300 kmden sonra sıkılıyordum açıkçası limitin yetersiz oluşundan bayırlarda 60 lara kadar düşüyor olmaktan sizide bir müddet sonra bayabilir bu durum.
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
Elcik koruma takılabilir
Artçılı biniyorsanız, binmesenizde yinede topcase yaslanmak için sırtlık takılabilir.
Çakar mod beyaz lamba
Amortisör ve göstergedeki reflektörleri sökebilir, yenileyebilirsiniz
Rüzgar siperliği takılabilir, ancak hazırı varmıdır, uydurmak için önde sök tak gerekebilir
Tank ped, stromp denilen tank diz koruma etiketleri olabilir.
Şuan ki şekli ilede gayet güzel, sade sevenlerdenim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende bir zaman ybr 125 ile bahsettiğiniz kmleri yapıyordum gidon yükseltme aparatı koyulabilir uzun kmlerde daha rahat ettirir zevkinize göre görüntü modifiyesi yapılabilir biraz lastik çapı büyütülebilir performansı biraz düşürür daha iyi amortisörler uygulanabilir müzik sistemi yapılabilir ama pek fazla yapılabilecek birşey yok gibi ben 300 kmden sonra sıkılıyordum açıkçası limitin yetersiz oluşundan bayırlarda 60 lara kadar düşüyor olmaktan sizide bir müddet sonra bayabilir bu durum.

60 lara düşme olmuyor benim diyen yokulşu artçılı 80 le çıkabiliyorum örnek elmadağ yokuşu hatta ankara eskişehir gittiğimde sivrihisar yokuşunu banamısın demedi

Elcik koruma takılabilir
Artçılı biniyorsanız, binmesenizde yinede topcase yaslanmak için sırtlık takılabilir.
Çakar mod beyaz lamba
Amortisör ve göstergedeki reflektörleri sökebilir, yenileyebilirsiniz
Rüzgar siperliği takılabilir, ancak hazırı varmıdır, uydurmak için önde sök tak gerekebilir
Tank ped, stromp denilen tank diz koruma etiketleri olabilir.
Şuan ki şekli ilede gayet güzel, sade sevenlerdenim.


bende sade sevenlerdenim fakat alta bıraktığım resimdeki motor başlıgından takamazmıyım veya nerde bulabilirim ?
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
438
Motosikleti
versys 650 #herşeydenbiraz
60 lara düşme olmuyor benim diyen yokulşu artçılı 80 le çıkabiliyorum örnek elmadağ yokuşu hatta ankara eskişehir gittiğimde sivrihisar yokuşunu banamısın demedi




bende sade sevenlerdenim fakat alta bıraktığım resimdeki motor başlıgından takamazmıyım veya nerde bulabilirim ?
[url]https://i.hizliresim.com/9dmho9a.jpg[/url]

https://luxcollect.news/sk-sk-sats/74795-honda-icin-marloo-far-drl-ile-7-3939-led-motosiklet-far-halo-honda-cb-400-cb-1300-icin-75.html

https://m.facebook.com/589357511402463/posts/854087744929437/?refsrc=https%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F589357511402463%2Fposts%2F7-inch-mercek-far-%25C3%25A7al%25C4%25B1%25C5%259Fmam%25C4%25B1z-bilen-motosiklet%2F854087744929437%2F&_rdr

Türkiyede pek satış bulamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

adamsın aklıma bir fikir geldi sayende bilen motoru inceledim galiba bu angel farları araba için olanı alıp kendi farımın içerisie ekler ve bunun üstüne 2 tane sis mercek farını altlı üstlü koyarsam kendimde yapabilirim gibi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst