- Katılım
- 21 Ağu 2008
- Mesajlar
- 975
- Konu Yazar
- #1
8ci ay 2015 Yılında Gültepe / İstanbulda yaşadığım kaza
2 caddenin keştigi noktada, ortalama 30 kmh civarinda ticari taksiyle kafa kafaya çarpıştık. Kullandığım motor Çin malı bir şirket scooteri idi çarpmayla bende herhangi bir şey yoktu zaten motor devrilmedi bile. Ticari taksinin sadece tamponu kırıldı. Olayın şokunu atlattiktan sonra, foto çekip karşılıklı tutanak doldurduk. Helallestik olay yerinden ayrıldık. Benim şirket motorundada sağ grenaj ve camurlukta kırıldı. Bende şirket vasıtasıyla yaptırttım. Bu sabah
e-devlet üzerinden baktım Hakkımda ICRAA TAKIBI görünüyor. Araştırdım Bu taksici abimiz arabasını sigortadan yaptirttmışla kalmayıp hakkimda bir gün işe çıkamadigindan bi şekilde dilekçe yazmış icraa başlatmış 780 tl. Aklimi kaçıracam bileneler fikirlerini paylaşsın. Her ticari taksinin yattığı günü bizmi ödüyoruz. Bu nasıl iştir.
2 caddenin keştigi noktada, ortalama 30 kmh civarinda ticari taksiyle kafa kafaya çarpıştık. Kullandığım motor Çin malı bir şirket scooteri idi çarpmayla bende herhangi bir şey yoktu zaten motor devrilmedi bile. Ticari taksinin sadece tamponu kırıldı. Olayın şokunu atlattiktan sonra, foto çekip karşılıklı tutanak doldurduk. Helallestik olay yerinden ayrıldık. Benim şirket motorundada sağ grenaj ve camurlukta kırıldı. Bende şirket vasıtasıyla yaptırttım. Bu sabah
e-devlet üzerinden baktım Hakkımda ICRAA TAKIBI görünüyor. Araştırdım Bu taksici abimiz arabasını sigortadan yaptirttmışla kalmayıp hakkimda bir gün işe çıkamadigindan bi şekilde dilekçe yazmış icraa başlatmış 780 tl. Aklimi kaçıracam bileneler fikirlerini paylaşsın. Her ticari taksinin yattığı günü bizmi ödüyoruz. Bu nasıl iştir.
Son düzenleme: