Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Çok güzel fotolar tebrik ederim. Böyle fotoğraf çekebilmeyi isterdim. Gerçi photoshop da var sanırım hafiften Ama orjinali güzel zaten belli. Motor da çok şık. Maşallah...
photoshop kullanmıyorum ama efekt anlamında diyorsanız başka bir programla birazcık sertleştirdim fakat orjinali de, takdir edersiniz ki, sert karelerdi