Ya herşey bir yana da extrema konu başlığının sonundaki "

" ne alaka ? Hayatta en nefret ettiğim şeydir kaza yapan ya da onu da bırakın motoru yan yatıran bi insana gülmek. Ne şartla olursa olsun korumaları olmaması bir hata kimse onaylamıyo ama kaza yapan bi insana aa salak taksaydı korumaları banane demek ne bilim bana çok ilginç geliyor..