Test sürüşünde kaza :)

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
iyi kalktı ama sonunda kötü vurdu..
Daha önce verildiyse özür :)

[YT]9o15EALghp0[/YT]
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazık gerçekten. kötü olmuş..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Abi o bu değilde bindiği motosiklet elektrikliymiş orası şaşırtıcı geldi bana elektrikli bir motosiklet nasıl bu kadar seri kalkabilir ki
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
o ne kalkış öyle yaa yok öyle bi kalkış bide elektrikliymiş demek benzinli motor olsa uçacak:mrgreen:adama yazık oldu ama
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam pert oldu..

motor resmen araca saplanmış yazık oldu ikisinede..
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
motorda bişey yok sadece önde var :mrgreen: ama adama yazık olmuş öle bi motora biniyorsun insan bi kask takar en azından
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
hehhe dunyanın en hızLı motoru diyor adam eLektrikLi motor sınıfındaki

0-100 4,9 :)

ama fenaa tabi :p

AYNI MAKİNA BURN OUT

[YT]70j9rTyd0zo[/YT]

BIRDE REKOR ANI :)
[YT]KNHkiLck8fY[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
alette elektrik kaçağı olursa nolur acaba yada yağmurlu havada elektrik kaçırır mı.
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
cok kötü olmuş ya:pale:
extrema alalım bulardan birer tane bide yedek batarya alırız:queen:
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
17
0-100 hızlanma süresi 4.9 saniye değil, inanması güç ama 0.97 saniye.
http://www.killacycle.com
sitede dediğine göre elektrik motoru 500 beygire yakın bir güç üretiyormuş, tabi elektrik motoru olduğu için güç ve tork değerlerine çok az gecikmeyle ulaşıyor. Yalnız böyle güçlü bir motor çok elektrik tüketip menzili az olduğundan, ayrıca bataryaların getirdiği ağırlıktan dolayı otomatik olarak en uygun sınıf drag.

Adamın ohh, reklamım olacak gazıyla kamera karşısında coşup, korumasız, tedbirsiz, bu işe girişmesi en hafif ifadeyle davarlık.

Çekimin aynısını yüksek kalitede (biraz yavaş açılıyor) izlemek için:
http://www.tgdaily.com/content/view/33853/113/
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Emrah olm ne biçim bi imza o.. Sende sapıttın vay halimize :mrgreen:
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
arkadas adam drift mi atıyo tanıtım mı yapıo, elbette yazık ama o adamın sevenlerine yazık bnce
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izlesem mi ki :pale: nolmus adamaaa:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst