abicim öncelikle size ve eşinize geçmiş olsun diyorum. allahtan siz üzerinde değilmişsiniz :wiinkk:
allah beterinden saklasın. buna benzer bir şey ben de yaşadım

ale:
ama bizimki birazda karşı tarafın dalgınlığı yüzünden olmuştu.
kırmızı ışıkta durmuş bekliyordum. arkamda annem vardı.
sonra yeşil ışığın yanması ile ne olduğunu anlamadan önümdeki araba üzerime gelmeye başlamıştı.
başlamıştı yazmam yanlış aslında çünkü hareket etmesi ile çarpması bir olmuştu.
benim çamurluğun parçaları havada uçuşmaya başlamıştı.
ne korna çalmaya ne de motosikleti geri çekmeye fırsatım olmuştu.
halbuki abim önceden söylediği için arabalara çok yakın durmamaya çalışırım.
ama adam aniden gaza basıp aniden hareket ettiği için aniden olmuştu her şey.
sonra adam indi arabadan. annem de arkamdan indi. adamın yüzünden belli korkmuş.
ama allahtan düşmemiştik. tekerleğim arabasının altına sıkışmıştı. neyse adam hafif kaldırıp kurtardı tekerleği.
sonra biz nasıl geri gelirsiniz ya falan deyince dalgın olduğunu söyleyip ileri vites yerine geri vites ile hareket ettiğini söylemişti.
suçunu kabul ettiği için de polis çağırmayalım masrafınızı karşılayalım teklifinde bulunmuştu.
biz de nasıl olduysa o anlık gafletle güvenip kabul etmiştik. adam numarasını vermişti bize.
ben de arabasının üzerindeki reklam yazısına işyeri adresine bakmıştım.
plakasını da aklımızda tutmaya çalışmıştık. yol ortasında yazacak kağıt bile arayamamıştık.
neyse trafik karışmasın diye hareket edip doğru ustaya gittik. usta baktı servise falan haber gönderdi.
kabataslak borç çıkardı. adamı aradık numara doğru mu diye. neyse adam çıktı telefona.
çıkan hesabı söyledik tamam dedi en geç 2 gün içinde ödeyeceğim.
sonra aynı gün adamın babası aradı.
ve bizi dükkanına davet etti. daha sonra bize borçlarını ödediler.
ben de madde madde yazayım:
1- arabalara çok yakın durmayalım.
2- dikiz aynasından ya da yan aynalardan bizi görebilecekleri şekilde duralım.
3- fark ettiğiniz en ufak bir tehlikede kornaya sonuna kadar basalım.
4- biz şanslı çıktık bu sefer ama herkese güvenmeyelim. aksi taktirde zarar bizim üzerimize de kalabilir.
5- eğer polisi ilgilendiren bişi varsa hiçbir şeye dokunmayalım.
6- soğukkanlılığımızı koruyalım :cat: