Arkadaşlar,fuar zamanı ve fuarın ilk günleri.Yönetimden çoğu arkadaş çok yoğun.
Ben bütün gün netteydim,netten saat 17:20 de çıktım ve sadece 2 saat girmediğimde bu olay olmuş.Bana aranıp söylendikten 1 dakika sonra (bilgisayarın açılma süresi) mesajlara müdahale etmiştim.Komtan da (şuan gizli modda,görememeniz normal) online oldu ve birlikte temizledik.Demek istediğim şu,yeni moderatör alımıyla ilgili bir şey değil bu,anlık bir şey.Hiç kimse 24 saat sitede online olamaz.Kaldı ki ben sitede en çok online olan yönetici olmama rağmen 2 saat girmediğimde bu olay gerçekleşti.Yani demek istediğim 100 yönetici dahi olsa,olacağı zaman bu tür olaylar olur.Sonuçta bu sitede yaşayan varlıklar değiliz,herkesin ayrı ayrı özel hayatları var.
Pınar seni önemsememe değilde,dediğim gibi gerek yoğunluk gerekse ulaşamama problemi olmuştur.Komtan ı aramışlar bak ama yoldaymış açamamış.Benim numaram da değişmişti,belki yeni numaram yoktur onlarda.Yani iletişim problemi olabilir,bunu umursamama ya da o tür bir şey olarak algılamayın lütfen.
Başlığı kilitliyorum arkadaşlar.Prim yaptırmamak ve konunun uzamaması adına.
Hepinize teşekkür ediyorum ve böyle bir olayın yaşanmasından ötürü tüm üyelerimizden özür diliyorum...