eii ki doğdunnn :rendeer:
doğum günün kutlu olsun hyosung insanınice yaşlarına dostum kazasız belasız motorunla..
Nice mutlu seneleri sevdiklerinle beraber mutlu ve sağlıklı geçirmen dileğiyle:rendeer::rendeer::rendeer:
iyi ki doğdun iyi ki varsın. her şeyin gönlünce olması ümidi ile
her daim motosiklet tepesinde olabilmen ümidi ile nice yıllara :bounce:
Nice MuTlu yıllara... :mrgreen:
özer kardeş öncelikle doğum günün kutlu olsun ...
birşey dikkatimi çekti doğum günümüz aynı seninle(18 oldum) :queen: kendiminde doğum gününü kutluyorum....
nice mutlu yıllara özer :rendeer:
doğum günün kutlu olsun,mutlu ol senelerce...:cat: