Teşekkür ederim...

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bugün, doğum günüm.

Motosiklet net yönetiminin, mail adresime, doğum günümü kutlamak amacı ile attığı özel mesajdan ötürü, ilgilerine çok teşekkür ederim...
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
Doğum günün kutlu olsun ::wish::


21.gif
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Doğum günün kutlu olsun:rendeer:Nice yıllara,motosiklet tutkunla ve mt ile birlikte olabilmen dileğiyle:cat:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
nice mutlu yıllara
25 mutlu yıl:p

Teşekkür ederim barış abi :rendeer:

nice mutlu kazasız belasız yıllara....

Teşekkür ederim mete_han abi :rendeer:

hehe bak bütün canlılar ne kadar sevinmiş dogduguna:mrgreen:
Nüce yıllara

Son 6 senedir dogum günüm kutlanmıyo:salut:
Hatta abartmıyorum geçen sene dogum günümü Türkcell hatırlatmıştı bana :queen:

Teşekkür ederim. :) Sen tarihini söyle kutlarız bizde :) :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
doğum günün kutlu olsun özer abi..
yalnız benim geçtiğimiz 2 hafta önce doğum günümdü. bana niye e-mail gelmedi. bütün forumlardan geldi ama motosiklet.net'ten gelmedi. Garip bir durum..
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
doğum günün kutlu olsun özer abi..
yalnız benim geçtiğimiz 2 hafta önce doğum günümdü. bana niye e-mail gelmedi. bütün forumlardan geldi ama motosiklet.net'ten gelmedi. Garip bir durum..

Öncelikle, teşekkür ederim canım.Sen mail adresini yazdınmı bu forumda :silent: Yinede doğrusunu yöneticiler bilir.Hoşçakal...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
bi kontrol edeyim. yazmış olmam lazım ama motosiklet kısmını düzenlerken silinmiş olabilir... tekrar nice senelere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst