yaş kaç oldu bu arada?
Doğum günün kutlu olsun ::wish::
![]()
nice mutlu yıllara
25 mutlu yıl![]()
nice mutlu kazasız belasız yıllara....
hehe bak bütün canlılar ne kadar sevinmiş dogduguna:mrgreen:
Nüce yıllara
Son 6 senedir dogum günüm kutlanmıyo:salut:
Hatta abartmıyorum geçen sene dogum günümü Türkcell hatırlatmıştı bana :queen:
doğum günün kutlu olsun özer abi..
yalnız benim geçtiğimiz 2 hafta önce doğum günümdü. bana niye e-mail gelmedi. bütün forumlardan geldi ama motosiklet.net'ten gelmedi. Garip bir durum..
bi kontrol edeyim. yazmış olmam lazım ama motosiklet kısmını düzenlerken silinmiş olabilir... tekrar nice senelere.