Tenere Xtz660 Mı Transalp Xl700v Mi?

Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
29
beldeyama sayfasından test sürüşlerine baktım istanbul yoktu şehirler arasında..boy problemim yok 1.85 :)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
2006 transalp kullandım baya ağır makine birde honda masrflı açıkcası yedek parça yamahaya göre bariz bir şekilde daha pahalı
2008 tenere nin test sürüşüne katıldım makine çok hafif o hantal görünüşüne aldanmayın çok tatlı nostaljik bir sesi var ve süspansion çok çok iii bana göre tenere tam karar
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Suzuki Dl650 V-Strom'a Ne oldu Kimse bahsetmemiş ama seçim listesinin başında olması gereken bir motor.

Listeni fiyat performans açısından yeniden oluşturmalısın.
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
29
deauville'yi beğendim.sanki bana diğerlerinden daha fazla hitap ediyor gibi geldi..

DL-650 uzunyolda sıkıntı yaratır mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Bence Suzuki Dl-650'de mükemmel bir makina hatta düşünülecekler arasına eklenebilinir. Fiyat bazında da (17.990ytl) avantajlı.

Fakat Deauville'in konforunu vereceğini zanettmiyorum. Sorun sadece titreşim değil (abs,cbs,yol tutuş-asfalt için-, sürüş konforu,yol bilgisayarı, diğer konfor paketleri vs...) ayrıca Suzuki ve bu segmentteki diğer tek silindirli motosikletlerde titreşim çok fazla rahatsız edecek boyutta değildir.

En iyi fikri yine kullnıcılar verebilir, benim yapabileceğim maksimum, öğrendiğim bilgileri paylaşmak olur Dl'nin de topiği var ve kullanıcı yorumlarına bakarak en iyi fikre sahip olabilirsin. Scooter rahatlığını arıyorsan bence Deauville ama...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
djoser82 ilk mesajında her koşulda giden bir motosiklet istedigini belirtmiştin. Bende onun için tenere ve transalp seçeneklerini degerlendirdim.

Motosikleti seçmeden önce alacagın motosikletin kullanım alanlarını tekrar gözden geçirmeni tavsiye ederim. Bundan sonraki düşüncen hala "her koşulda giden bir motosiklet" olursa Deauville'yi elemen gerekiyor.Dl 650 ise transalp ve tenererye göre sert süspansiyonlu bir motosiklet. Pek toprakla işim olmaz diyorsan evet dl 650 de iyi bir seçim olabilir. Özellikle yakıt tüketimini düşünüyorsan dl 650 gurubun en cimri motosikletlerindendir aklında bulunusun. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
Arkadaşlar ben dağ tepe dolaşmaktan çok şehir içi ve uzun yol kullanacağım.Ama önemli olan her hava durmunda gidebilmem.Bu arada dün Şirinevler'deki Honda Otosevere gittim.Ellerinde Transalp yoktu şöyle canlı canlı göremedim yeni modelini.19.750 Ytl anahtar teslim fiyatı,1 gün içinde getiriyorlarmış.Ama arabam Honda olmasına rağmen araba ile takas kabul etmiyorlar:silent:.Bu ayki 2 teker dergisinde tenere,transalp,pegasso,versys,f 650 ve KTM XT 660 karşılaştırmalı testi vardı.Transalp'i neredeyse yerin dibine sokmuşlar tenere'yide öve öve bitirememişler ama sanırım test kriterlerinde arazi kabiliyetlerini biraz daha önde tuttukları için böyle bi kanıya vardılar...

Sanmıyorum TA hiçbir durumda öyle yerin girecek bir motor olamaz abartıları fazla dikkate almayın sadece fiyatı bana biraz pahalı geliyor ama TA kesinlikle kötü motor değildir tenere ise TA e göre kros şartlarında daha iyidir otobanda ise TA iyidir siz bunu kriter alın ona göre karar verin dergide kıyaslanan motorların hepsi bilinen ve iyi makineler ama siz TA nin o sıralamada sonuncu olmayacağını kesinlikle bilin.

Honda Mutluhan var hem motor hem otomobil satar ve takasta yapıyor yeri Kızıltoprakta fenerbahçeye giderken sağda dilerseniz oraya da bakın
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
29
ELINT aslında her koşulda giden derken dağ tepeden ziyade Türkiye yollarını (malum) ve hava durumunu (yağmur,çamur) kastetmiştim(sezonluk motor binicisi olmayacağım).İstanbuldan çantaları yükleyip antalyaya kadar rahatlıkla beni yolda üzmeden gidebileceğim ve çok kilometre yapacağım için yaptıracağım bakımlara cevap verecek bir motor tercihimdir .Bu yüzden enduro (dual purpose) ve touring arasında gidip geliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
Deauville ise sınıfında rakibi olmayan bir motor ama o herşeyden önce TA yada Tenere sınıfında değil çünkü o ağırlıklı olarak yol makinesi kısmi olarak biraz bozuk yolada girebilir ve ancak o şekilde tercih edilebilir ama eğer işin %90 ı asfaltta geçecekse Deauville ile de ne TA ne Tenere rekabet edebilir ve sanırım aslında siz onu arıyorsunuz :)
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
29
Deauvill egerçekten mükemmel bir makine ama çok kibar ve nazik duruyor.Vitrin motoru gibi yağmura çamura zora gelmem diyor sanki.Ben DL 650 V-Storm'a doğru kayıyorum arkadaşlar.Diğerlerine göre daha hesaplı,Vtwin,66 bg,60 nm tork incelediğim yerlerde pek eleştiren yoktu.sanırım bu makineyi alacağım
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
yeni TA bilmiyom VFR de pek her koşulda gidecek makina deil bence tenere derim ben testine gittim gayet güzel bi maki en çok hoşuma giden tarafları dengesi ve frenleri oldu gücü bana göre biraz az geldi çünkü daha güçlü bir tenere kulanıyom ama yinede senin gibi biri için bence ideal bir motosiklet
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
V stromda çok iyi makinedir sağlamdır hızlıdır TA ayarında bozuk yola girer ama her ikiside tenere kadar bozuk yola gelemez sanırım sizde tenere zaten elendi ama diğer yandan size deauville neden zayıf geldi anlamadım bu durumda şöyle bir şeyi de ifade etmekte fayda var çünkü aslında endurocuların yüzde 70 inin enduroları ile gezdiği yerleri belki chopper la bile gezebilirsin ancak geri kalan yüzde 30 u gerçekten enduroyu amacına uygun ve genellikle dağ tepe kullanırlar çünkü bir yere kadar olan bozuk yola neredeyse her motor girebiliyor o nedenle yılda bir veya iki kere bozuk yola gireceğim diye ben deauville yerine enduro almam örneğin Türkiyenin herhangibir yerindeki yerleşim bölgesine gidecekseniz o yolların deauville i yoracağını sanmıyorum çünkü endurocular özellikle yoldan çıkıp dağların arasında gitmek isterler işte o zaman bunu deauville ile yapamazsınız ama yol sonuçta bir taşıt ulaşım yolu ise ve zemini bozuksa deauville o yolda gider o nedenle iyi düşünülmesi gereken bir durum dasınız örneğin amaç istanbuldan bodruma marmarise gitmek güney turu yapmaksa bu deauville in işidir ama yok ben yalıkavak tepesinde dağa doğru çıkacağım orada mantar toplayacağım derseniz o zaman işi TA yada Vstrom a devretmek gerekir yok basit dağ yolu kesmez ormanın içinede off road dalacağım derseniz o zaman da Tenere hatta Africa Twin ve KTM lere geçer iş buna göre seçim yapmak lazım derim tabii en önemlisi de hesabada uyması gerekir o da ayrı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst