- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, Gebze'den Yalova'ya geçmek için Tem'den Eskihisar gişelerine gidiliyor ve oradan feribot iskelesine giriliyor. Benim derdim şu Tem'deki o gişelerde şu an nakitle geçiş yapılıyor değil mi? Daha önce KGS ile geçtiğim için nakitle geçiş yapılıp yapılmadığını bilmiyorum. Bilenler varsa bilgi verir mi acaba?
Ya da Tem üzerindeki gişelerde hafta sonları KGS yüklemesi filan oluyor mu?
Ya da Tem üzerindeki gişelerde hafta sonları KGS yüklemesi filan oluyor mu?