Telefon tamir kursu.. yardım lütfen

Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Arkadaşlar merhaba,

Kardeşim 19 yaşında grafik tasarım okudu üniversite 1. Sınıfa kadar, şimdi bi iş bulmamız lazım, elinde mesleği olsun istiyorum, grafikten bişey çıkmaz. Aklımda eczanede yetiştirmek vardı ama eczaneler tecrübesiz eleman almıyor, bende cep tel. tamiri öğrensin istedim kendiside istekli bu konuda, yarın bi işyeri açarız en azından kendi işini yapar düşüncesindeyiz. Şimdi İstanbul Avrupa yakasında bildiğiniz sağlam bi kurs varmıdır ?
 
Katılım
16 Ara 2016
Mesajlar
382
Bu devirde en güzel iş gıda. Yarım ekmeğin arasına ne koyarsa koysun satar. Peynir yumurta köfte sosis vs
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Erkekse müdür ver gönder sanayiye ciddiyim..

Biraz daha ufak olsa gönderirdim fakat yaşı 19, sanayide yetişmesi nerden baksan en az 5 yılı bulur, arkadaşım Honda motosiklet servisinde işe girmiş bir bilgisi yok, söylemesine göre işi öğreniyor ve 2000 tl maaş, oraya girsin istedim eleman almıyorlarmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst