- Katılım
- 21 Ara 2013
- Mesajlar
- 45
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar laptop tamir edildi 200 liraya anlaştık adamlardan fatura istiyorum o zaman kdv eklenir diyor böyle saçmalık olur mu bana cihazı verirken söylemedin diyor fatura istediğini benim mi söylemem gerekir diye yarım saat telefonda tartıştım ne yapmam lazım yarın dükkana gittiğimde polisi mi çağırayım gerekirse mahkemeye gidexeğim adamlar ikinci el parça taktılar bariz diyor ben 3 ay garanti veriyorum var mı böyle saçmalık