Teknik Özelliklerine Bakılırsa Hangisi

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
23
Firma yetkilisinden aldığım bilgiye göre, Ağustosta Türkiyeye gelecekmiş ve fiyatı henüz belli değilmiş.

Suzuki An 125 aldım bende bu arada:)
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
58
merhaba ben izmirden moto kurye murat.bence kymco dan şaşma derim sebebi şudur tabi bunlar benim düşüncelerim öncelikle belirtmek isterim;
şimdi mondialı geç sebebi birkere uzun yola hemde 2 kişi ile bu sıcaklarda ınan ışın allaha kalmıs gıbı bırsey kısa mesafelerde bıle cogu zaman yolda arıza yapan ve atesleme bobınını yakan gordum ve en onemlısı bızım turkıye sartlarındakı yollarımız malum bubi tuzağı gıbı heran hangı cukura duseceksın belırsız.mondıalın jant yapısı com zayıf hemen yamuluyor.anlıyacan 5 para etmez kendıne sadece paran ıle dert alırsın derım:suzukı hakında pek bırsey soyleyemem ne kullandım nede doğru duzgun kullananı gordum yanı yorumsuzum.ama kymco ben 2005 te venox 250cc lığını kullandım makına delı bırsey cıldırıyor sesı gucu felaket cekısı muhtesem hemen hemen heryerde parcası bulunuyor ve muntazam sekılde sorunsuz kullanıyorsun cok ama cok nadır arıza verıyor.servısı heryerde makınanın kalkısı cekısı 10 numara makınanın govde yapısı kucuk oldugu ıcın hafıf onun ıcın çevik fırtına gıbı rahat yoltutuyor cunku o govdeye gore lastık ve jant yapısı oldukça genıs ebatta benım kendı makınam
www.sahıbınden.com dan ilan numarası 9463626 gormek ıstersen ıyı gunler umarım yardımcı olmusumdur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst