Teknik Destek

Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
443
Slm tüm motorcu arkadaşlar, mondialim(teknoloji harikası) motor soğukken ilk marşta hemen çalışıyor fakat hemen stop ediyor.Otomatik jigle hemen devreye girmiyor.Gaz verdikçe jigle devreye giriyor.Sizce bu durum normal mi ? Engin tecrübelerinizi bekliyorum :sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst