- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selamlar.
Motosikletimin hemen her bakımını kendim yaparım ben.
Balatalarımı, yağımı, hidrolik sıvılarımı, bujilerimi, hava filtremi vs vs, diğer işte zincir germek vs gibi işleri de kendim yaparım, pek tamirciye gitmem ciddi bir durum olmazsa, elimden biraz iş gelir anlayacağınız.
Açıkçası, malesef extra bir kamera alamayacağım, bir iphone 7'm bir iphone 5'im var, ikisini tripod ve dış mikrofon desteği ile kullanırsam amatör başlangıç için yeterli gibi, iphone yanılmıyorsam 4k video çekebiliyor zaten
Uslubum da çok kötü sayılmaz, ben düşündüm ki bir youtube kanalı açsam, bu bilgilerimi, yıllarca sağda solda tamirci köşelerinde, yurtdışı forumlarında biriktirdiğim bilgileri insanlarla paylaşsam, atıyorum ön fren kaliperleri temizliği yaparken bir video çeksem, püf noktaları düzgünce anlatsam, kamera açıları vs. de düzgün olsa (tripod ile sabitlenmiş şekilde iki kamera düşündüm, kafaya gopro takıp milletin başını döndürmeyeceğim), sizce nasıl olur, izlenir, belki biraz ilgi görür, emeğim boşa gitmez mi, fikirleriniz nelerdir acaba ?
Motosikletimin hemen her bakımını kendim yaparım ben.
Balatalarımı, yağımı, hidrolik sıvılarımı, bujilerimi, hava filtremi vs vs, diğer işte zincir germek vs gibi işleri de kendim yaparım, pek tamirciye gitmem ciddi bir durum olmazsa, elimden biraz iş gelir anlayacağınız.
Açıkçası, malesef extra bir kamera alamayacağım, bir iphone 7'm bir iphone 5'im var, ikisini tripod ve dış mikrofon desteği ile kullanırsam amatör başlangıç için yeterli gibi, iphone yanılmıyorsam 4k video çekebiliyor zaten
Uslubum da çok kötü sayılmaz, ben düşündüm ki bir youtube kanalı açsam, bu bilgilerimi, yıllarca sağda solda tamirci köşelerinde, yurtdışı forumlarında biriktirdiğim bilgileri insanlarla paylaşsam, atıyorum ön fren kaliperleri temizliği yaparken bir video çeksem, püf noktaları düzgünce anlatsam, kamera açıları vs. de düzgün olsa (tripod ile sabitlenmiş şekilde iki kamera düşündüm, kafaya gopro takıp milletin başını döndürmeyeceğim), sizce nasıl olur, izlenir, belki biraz ilgi görür, emeğim boşa gitmez mi, fikirleriniz nelerdir acaba ?