- Katılım
- 5 Haz 2006
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #1
MT çorlu gubunun bir kısmı
[/URL][/IMG]
gelemeyen arkadaslar için çok üzüldük
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
ve mambo 59 (yani ben( şakir)
[/URL][/IMG]
buda leoline (yani murat)
[/URL][/IMG]
heyyyyy bende burdayım SKYKAPTAN(VOLKAN)
[/URL][/IMG]
yeni yüzme öğreniyorumda kusura bakmayın
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
evet şimdide ben skykaptan (yani uçan kaptan )desek daha iyi olur
[/URL][/IMG]
alttaki şakir üstteki bendeniz volkan
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
şimdilik bu kadar bidaki gezimizde görüşmek üzere
gelemeyen arkadaslar için çok üzüldük
ve mambo 59 (yani ben( şakir)
buda leoline (yani murat)
heyyyyy bende burdayım SKYKAPTAN(VOLKAN)
yeni yüzme öğreniyorumda kusura bakmayın
evet şimdide ben skykaptan (yani uçan kaptan )desek daha iyi olur
alttaki şakir üstteki bendeniz volkan
şimdilik bu kadar bidaki gezimizde görüşmek üzere