[Tekirdağ - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cenaze mi var burda kırkı çıkmadan bir şey yazmıyorsunuz:sunny:

Çık o köyden,gez dolaş,yazacak bir sey bul:)
Ben Ağustosta Ganos dağı'nın zirvesine çıkacağım 945 m yüksekte bir göl varmış
Sen de gel:)
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
B çok güzel geçti abi sadece ilk yardımda 2 soruda afalladım onun dışında bir şey yok.A2 daha güzel geçecek inşallah...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 PM ----------

ÖSS sınavında bu kadar heyecanlanmamıştım :D
 
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
2
Selam aranıza yeni katıldım tekirdağda yaşıyorum siteyi yeni kesfediyorum tanışmak dileğiyle.....
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
516
selamun aleykum benı unutmadınız iyş.abi aramıza hoş geldın kusura bakmayın yazmadım bayadır gırmıyordum sıteye ee nasılsınız ne oldu bu sıteye boyle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Akvaryum gibi demeyeceğim,Süleyman ve Canan'ın Akvaryumlarından on yüz milyon daha güzel






Böyle güzel bir su,nerede olabilir? tabii ki Abant'ta Çorlu'dan 390 km mesafede,Araç girişi 6 Tl,Balık Tutmak 15 TL,abant alası var bu gölde.



Böyle güzel manzaralar var orada






Gördüğünüz gibi plakamızı gizleme ihtiyacı hissetmiyoruz

ful koruma yok,sakal yok,bıyık yok,absürd tişörtlerim yok:)

manzara var,keyif var


kadrolu artçım İbrahim Barış Kayan beyefendi:)














dönüş yolunda yemek yediğimiz kır lokantasının bahçesinde tanıştığımız bu arkadaşla omersirin sahsiyeti arasındaki telefon konuşmasındaki "kart kurt" sesleri güne damgasını vurmuştu:)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Haklısın, hiç bir akvaryum doğal ortamın yerini tutamaz.
Burası Ganos dağı dediğin yer mi? Hani şu Ağustos da çıkcağımız?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haklısın, hiç bir akvaryum doğal ortamın yerini tutamaz.
Burası Ganos dağı dediğin yer mi? Hani şu Ağustos da çıkcağımız?

Ganos Dağı'nda böyle tesisler olsa,Çorlu da Zurih olurdu:)
Burası Abant.
Ganos'taki göl ile ilgili tek bir fotoğraf bile bulamadım daha.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst